extraordinara cu o legenda internationala a fotbalului
Heineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional. Activarea locală Heineken® face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competiții de fotbal.
Cea mai cosmopolită marcă internațională de bere premium oferă fanilor UEFA Champions League din București, Iași și Timișoara șansa de a câștiga o întâlnire personală cu o legendă a fotbalului, întâlnire programată pentru una dintre semifinalele competiției.
Până pe data 25 aprilie, consumatorii se pot înscrie pentru șansa de a deschide containerul amplasat în Iulius Mall din Timișoara, Palas din Iași și Băneasa Shopping City din București, folosind codul unic complet obținut la achiziționarea produselor Heineken din locațiile participante. Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul oficial Heineken: www.heineken.com/ro/ucl.
Evenimentul de deschidere a containerelor va avea loc simultan în cele trei orașe participante: București, Iași și Timișoara. Fiecare dintre cei trei câștigători (împreună cu doi prieteni) vor fi invitați în ziua semifinalei să trăiască experiența meciului alături de unul dintre idolii internaționali ai fotbalului UEFA Champions League. De asemenea, primii 30 de participanți la evenimentul de deschidere a containerelor vor avea ocazia de a viziona finala UEFA Champions Leagues în una dintre locațiile Heineken din orașul respectiv.
“Prin intermediul acestei activări, Heineken® amintește consumatorilor despre ritualul construit în jurul vizionării meciurilor de fotbal, de data aceasta, aducându-le mai aproape o experiență Champion The Match cu adevărat unică, având posibilitatea de a interacționa direct cu unele dintre cele mai apreciate legende ale fotbalului internațional”, spune Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN România.
Prin noua campanie Champion the Match, brandul cosmopolit susține interacțiunea cu unii dintre cei mai renumiți jucători internaționali pe platformele de social media, prin îndemnul #ChampionTheMatch. Astfel, Heineken® construiește experiența vizionării meciurilor din UEFA Champions League, trecând prin fazele de pregătire pentru vizionare, meciul propriu-zis și discuțiile de după, oferind perspectiva unui conținut creativ care poate fi împărtășit cu fanii fotbalului din întreaga lume.
Informații generale:
• Heineken® este partenerul UEFA Champions League din 2005
• Heineken® va comunica această sponsorizare în 220 de țări, prin activități de marketing și PR
• Peste 4,2 miliarde de persoane din toată lumea urmăresc UEFA Champions League
• Sponsorizarea Heineken® se va derula până la finalul sezonului 2017/2018.