In perioada 15 iunie – 7 iulie, Heineken® a derulat o campanie inedita pentru a gasi calatorul roman legendar, capabil sa se adapteze la situatii neasteptate si imprejurari neprevazute. Activarea face parte din campania the Voyage, prin care Heineken® si-a propus sa scrie povestea unui roman obisnuit. Peste 2.200 de consumatori Heineken® au avut curajul sa se inscrie in competitia “Legendary travelers Wanted” si si-au demonstrat abilitatile de calatori legendari.
Dupa 3 saptamani petrecute in acest experiment, Bogdan Dascalescu (26 ani), din Fagaras, a fost ales de juriu* sa porneasca intr-o experienta extraordinara, marca Heineken®.
In scurt timp, Bogdan va pleca intr-o calatorie inedita, plina de aventuri, in care destinatia finala este una invaluita in mister si se poate schimba in orice minut.
The Voyage, cea mai recenta campanie lansata de Heineken®, este cea de-a cincea editie a campaniei integrate a brandului, denumita Legends, care dezvaluie consumatorului roman experienta spectaculoasa a unui brand devenit legendar prin spiritul cosmopolit, rafinat si increzator si care ofera experiente extraordinare oriunde in lume.
{mosloadposition user9}