Cards of Joy, campania de responsabilitate socială unică în România, a ajuns la final. Proiectul s-a desfăşurat între 16 aprilie şi 1 iulie, iar unicitatea a constat în faptul că cei zece copii au fost trimişi în tabără prin contribuţia morală a participanţilor şi nu printr-una financiară. Campania a desemnat câştigătorul marelui premiu, Adelina Dinulescu, care va primi 50 de kg de ciocolată Heidi.
Participanţii şi-au înscris faptele bune pe site-ul campaniei (www.cardsofjoy.heidi-chocolate.com) pentru a ajuta zece copii talentaţi, dar lipsiţi de posibilităţi financiare, să ajungă într-o tabără de creaţie, prima din viaţa lor. Copiii propuşi pentru acest proiect au fost selectaţi de organizaţia Salvaţi Copiii România, partener al campaniei, şi vor pleca luna aceasta în tabăra Adventure Camps din Straja, judeţul Hunedoara.
Cel mai mare punctaj obţinut în urma voturilor a fost însumat de fapta bună a Adelinei Dinulescu. Printr-o mică donaţie, ea a ajutat o tânără mamă singură, lipsită de posibilităţi materiale, să aibă un Crăciun mai frumos. Heidi Chicolat a oferit şi alte premii în ciocolată (unsprezece premii a câte 20 de tablete) celor care au adunat în fiecare săptămână cele mai multe voturi.
Participanţii la această campanie au putut crea lanţuri umane de fapte bune, dând mai departe codul pe care l-au primit la înscriere. Astfel, cel mai lung lanţ realizat a adunat 32 de gesturi frumoase.
Heidi Chocolat îşi propune să deruleze campania „Cards of Joy” şi în alte ţări, începând cu toamna acestui an. Proiectul a fost sponsorizat de Adventure Camps, susţinut şi recomandat de eva.ro, iar utilecopii.ro a fost partener media.
Despre Heidi Chocolat
Heidi Chocolat este o companie producătoare de ciocolată premium, parte a grupului elveţian Confiseur Läderach. În acest moment, produsele Heidi Chocolat se găsesc în alte 16 state şi teritorii. În România, Heidi este lider pe segmentul de ciocolată premium.
{mosloadposition user10}