Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HEIDI CHOCOLAT a lansat în România brandul de praline premium Mozart Koogles

HEIDI CHOCOLAT a lansat în România brandul de praline premium Mozart Koogles

2024 a început în forță pentru HEIDI CHOCOLAT SA. Compania producătoare de ciocolată a sărbătorit, în primăvară, un an de zile de când a lansat pe piața din România brandul Mozart Koogles, brand care a adus rezultate spectaculoase în portofoliu. Pralinele Mozart Koogles vin în 5 sortimente: Famous Nougat, Tender Orange, Tropical Lychee, Date & Coffee, Marc de Champagne.

Mozart Koogles este un brand de praline premium care abordează categoria din perspectiva asocierilor culturale și lifestyle, reușind să se diferențieze clar într-un segment construit în jurul momentelor de consum. El se adresează tinerilor profesioniști, curioși, inovativi, mereu în căutarea unor produse noi și la modă care să îi facă să se simtă speciali, atât când vor să se răsfețe, precum și atunci când își doresc să ofere un cadou special celor dragi.

HEIDI CHOCOLAT a lansat în România brandul de praline premium Mozart Koogles

Produs în Salzburg și purtător al tradiției austriece, Mozart Koogles reușește să îmbine tradiția cu modernitatea prin completarea marțipanului clasic cu arome surprinzătoare. Acestora li se adaugă un packaging premium și modern, 100% din hârtie, sustenabil și demn de casele de modă de renume internațional. Cu o creație ce poartă semnătura celebrului studio, Matteo Thun Milano, noul brand Mozart Koogles reușește să se transforme dintr-o pralină clasică într-un statement de lifestyle. Care se observă imediat la raft.

Brandul pune mare accent pe susținerea mediului înconjurător, sustenabilitate și respectul pentru consumatori și credințele și valorile acestora. Din această grijă pentru consumatori și tipologia fiecăruia dintre ei în parte, brandul este prezent pe piață în mai multe formate: mai compacte, pentru consum personal sau special pentru a fi oferite cadou. Mozart Koogles își încurajează totodată consumatorii să ofere o a doua viață packaging-ului premium, după ce se bucură de praline. Astfel, pe paginile de social media Mozart Koogles consumatorii primesc o serie de tips & tricks prin care pot folosi cutiile spectaculoase într-un mod creativ, în ton cu promisiunea de brand sustenabil pe care și-o asumă Mozart Koogles.

Famous Nougat cucerește prin combinația perfectă dintre compoziția de cremă de nougat și marțipan, învelită în ciocolată neagră.

Tender Orange aduce la viață adevărata magie prin contrastul dintre ciocolată și portocală.

Date & Coffee surprinde la fiecare pas, fiind inspirată din tradiția Estului Mijlociu de a servi la începutul zilei cafea neagră aromată și curmale.

Tropical Lycee aduce o aromă tropicală neașteptată, printr-o încântătoare combinație de lycee și nuga neagră.

Promovarea Mozart Koogles este susținută de acțiuni tactice în mediul digital, acțiuni de trial, atât la punctul de vânzare, cât și prin asocierea cu evenimente și parteneri relevanți pentru promovarea produselor către publicul țintă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.