Agenția de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susține angajamentul companiei față de oameni și natură. Procesul de rebranding este parte din strategia globală a grupului Heidelberg Materials, care își propune ca, până în anul 2030, să își reducă emisiile de carbon cu 10 milioane de tone și să accelereze evoluția în industria materialelor de construcții prin digitalizare și dezvoltarea de materiale pentru construcții sustenabile și inovative.
În întâlnirea cu natura, oamenii și comunitățile progresează. Noua campanie surprinde o poveste inspirată de cel mai întâlnit material din componența cimentului, piatra de calcar. O mică piatră de calcar călătorește, conectează oamenii cu natura și devine inspirație într-o construcție a viitorului. Un viitor sustenabil se construiește piatră cu piatră și experiență cu experiență, iar anul acesta compania Heidelberg Materials împlinește și 150 de ani de construcție pentru oameni și viitor.
Campania „Materiale pentru viitor” include un spot TV, execuții pentru online și social media, outdoor și PR.
„Materialele de construcții sunt martorii tăcuți ai vieților noastre, așa că ne-am propus să schimbăm perspectiva într-un mod inedit și să descoperim și partea lor de poveste. În felul acesta, arătăm încă o dată că natura este cea mai puternică sursă de inspirație și că, atunci când lucrăm în armonie cu ea, viitorul este plin de speranță.”, explică Bogdan Arnăutu, ESG and Communications Manager, Heidelberg Materials România.
Alina Damaschin, Creative Partner la Rogalski Damaschin: „E interesant să lucrezi alături de un brand care a avut atâtea de spus în industria internațională de construcții în ultimii 150 de ani, cât și în România, în ultimii 25. Conexiunea aceasta a brandului cu oamenii și spațiul din jurul lor a fost inspirația noastră în această primă poveste a celui mai mic dintre „Materialele pentru viitor”. Proiectele mari se realizează cu atenție la micile detalii – materiale, procese, servicii – toate realitate a unui viitor construit sustenabil.”
Campania a fost creată de Rogalski Damaschin împreună cu echipa Heidelberg Materials și produsă de StudioSet, regizor Anton Groves: