Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Headvertising și Publicis Romania ocupă locul întâi în topul lunii martie desemnat de ADC*RO

Membrii Art Directors Club România aleg în fiecare lună top trei cele mai creative idei realizate de agențiile de publicitate. Cele care semnează lucrările din topul lunii martie sunt Headvertising și Publicis România pe locul întâi, GMP Advertising pe locul doi și agenția MRM Worldwide România pe locul trei.

Campaniile care au luat cel mai mare punctaj, la egalitate, și ocupă primul loc sunt ING – Cel mai bun prieten al salariului, semnată de Headvertising, și Green Endorsement, realizată de Publicis România. Acestea sunt urmate de Premiile Fibra – Consumatorii au curaj, campanie a agenției GMP Advertising, iar pe locul trei se află KFC – Wifi test, semnată de agenția MRM Worldwide România.

Despre campania ING, Eugen Suman (Președintele ADC România & Creative Director Kubis Interactive) spune: „ING a avut ȋntotdeauna o comunicare atipică pentru o bancă, cel puțin ȋn România. Campania “Cel mai bun prieten al salariului” vine ȋn continuarea acestei tradiții de creativitate relevantă pentru consumator. I-am dat punctajul maxim pentru felul ȋn care a fost scrisă, pentru modul ȋn care ține oamenii ȋn fața televizorului și pentru șansa deloc neglijabilă a acelui lătrat “bani, bani!” de a intra ȋn pop-culture. Pe mine m-a convins.”


Mihai Fetcu (Creative Director Geometry Global & membru ADC*RO) vorbește despre cea de-a doua idee clasată tot pe locul 1 luna asta și declară: “Campania Green Endorsement le-a dat oamenilor cel mai bun cadru de a-și arăta atașamentul față de mediu. E o altă perspectivă a campaniilor sociale de tipul “salvați pădurea”. Două comunități diferite, dar cu valori comune – voluntarii și angajatorii – au fost conectate prin CV, iar “playground-ul” asta mi se pare senzațional. Mihnea Gheorghiu, bingo!”

Echipele de creație premiate sunt formate din: Radu Şoimulescu, Andreea Moise, Alexandra Mîrzac, Art Directori și Şerban Alexandrescu, Alin Ţâţârcă, Copywriteri de la Headvertising; Florin Pădurean, Art Director și Laur Răboj, Copywriter, de la Publicis România; Răzvan Raicu, Art Director, Bogdan Răileanu și Corneliu Radu, Copywriteri, în cadrul GMP Advertising și Nadejda Ghilca, Art Director și Sandra Bold, Copywriter, de la agenția MRM Worldwide România.

Următoarele trei execuții, în ordinea punctajului, au fost Grand Entertainment – Ziua Poeziei (Jazz), Lidl – Meriți să fii surprins (MRM Worldwide România) și MedLife – Juramantul lui Hipocrate (Jazz).

De asemenea, ADC*RO a fost impresionat de reacția rapidă a creatorilor Bernie Speed Test și Visit Bogata și și-ar dori ca și clienții să facă real-time marketing la fel de bun. Chapeau așadar pentru două idei bune din online!

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.