Agenția de marketing și relații publice Headline și-a extins portofoliul de clienți la începutul lunii august, prin încheierea unui contract cu furnizorul de solutii informatice BRINEL. Contractul vizează asistenţa pentru dezvoltarea strategiilor de comunicare și relații publice ale companiei şi oferirea de consultanță și servicii specializate.
“Vedem în Headline un partener competent, care înțelege piața în care acționăm, direcția în care ne îndreptăm și, mai ales, cum dorim să transmitem acest lucru. Plusul de valoare pe care îl aduc în proiectele realizate împreună ne dă încrederea că va fi o colaborare de succes”, a declarat Cristina Mudura, Sales & Marketing Manager BRINEL.
În paralel cu clienţii multinaţionali aflaţi in portofoliul agenţiei, BRINEL vine să completeze lista companiilor româneşti pentru care Headline derulează proiecte de comunicare. „Headline şi BRINEL sunt două companii care funcţionează pe acelaşi principiu: oferirea de soluţii care să aducă valoare clienţilor lor. Însă nu doar viziunea este cea care ne leagă, ci şi compatibilitatea dintre noi, dovedită printr-o colaborare punctuală din trecut. Cunoaştem deja modul de funcţionare al companiei, iar acest lucru ne oferă posibilitatea de a veni cât mai repede cu soluţiile potrivite pentru cerinţele şi nevoile BRINEL”, a declarat Mihaela Apetrei, Senior Manager Headline.
Pentru o execuţie cât mai bună a serviciilor PR, contractul prevede şi accesul la instrumentul de monitorizare şi management al reputaţiei PR Plus. Dezvoltat de Headline, acest sistem online de măsurare a rezultatelor oferă companiilor rapoarte complexe privind notorietatea lor pe piață, prin generarea de grafice și analize comparative, atât cantitative, cât și calitative.
{mosloadposition user10}