Havas Worldwide ADDV s-a implicat în proiectul Romanian Design Week 2014 prin dezvoltarea campaniei de comunicare, dar și a graficii pentru Expoziția centrală.
„Pornind de la tema de anul acesta, Design în spațiul public, vizualul principal s-a conturat pe harta Bucureștiului, care, pentru o săptămână, devine context de desfășurare a celor mai diferite și interesante manifestări de design românesc. Printr-o ilustrație simplă sunt punctate temele principale acoperite de eveniment, păstrând coerența hărții orașului.
Proiectul a fost o provocare, din cauza timpului scurt în care s-au creat și produs materialele, dar a fost un efort de echipă foarte placut, cu un rezultat spectaculos. Ne-a bucurat foarte tare sa fim parte din echipa care promovează artiștii locali și lucrările lor ”, ne-a spus Andreea Cârciumaru, Account Manager Havas.
Campania constă într-un vizual principal pe care a fost construit și spotul TV, produs de Studioset, și alte trei declinări menite să promoveze Expoziția centrală și două evenimente speciale din programul RDW 2014 – Architecture’s Night In și Fashion’s Night Out.
Cele 60 de evenimente colaterale din circuitul RDW 2014 sunt promovate printr-o hartă desenată în convenția hărții de metrou londonez, dar și prin aplicația de mobil, implementată cu suportul Mind Treat Studios și mready apps.
Havas Worldwide ADDV semnează și grafica pentru o colecție de obiecte inspirate de tema evenimentului de anul acesta, disponibile în Institute, THE GiftShop din cadrul Expoziției centrale și în spații selectate din circuitul RDW 2014.
Din echipa Havas Worldwide ADDV care a lucrat la dezvoltarea campaniei de comunicare pentru RDW 2014 și a graficii pentru Expoziția centrală fac parte:
Dorian Pascuci – director de creatie
Letitia Moldovan – Art Director
Daniel Catalinoiu – Art Director
Eugen Gana – Senior Copywriter
Andreea Carciumaru – Account Manager.
Romanian Design Week este cel mai important eveniment dedicat în exclusivitate designului românesc și ediția de anul acesta numără 350 lucrări, 150 de expozanți și 60 de evenimente colaterale, având ca temă Design în spațiul public.