Agenţia de publicitate Havas Worldwide ADDV a realizat o campanie naţională de comunicare pentru creditul de nevoi personale Expresso, oferit de BRD Groupe Société Générale. Spotul video (33’’) poate fi urmărit pe cele mai importante posturi de televiziune. Regia este semnată de Marius Olteanu, iar imaginea de Andrei Butică (directorul de imagine al lung-metrajului "Poziţia copilului", recent premiat la Berlin). Spotul a fost filmat în Grădina Botanică din Bucureşti, în ziua de 20 martie, chiar înaintea ultimei ninsori de anul acesta. Un amănunt important pentru iubitorii de animale: peștele care apare în secvența de la final a fost eliberat, la fel ca și restul de douăzeci de semeni ai săi, folosiți în duble.
Din partea BRD Groupe Société Générale, în proiect a fost implicată echipa formată din Emanuela Ghyka, Cornelia Ghiță – departament comunicare; Elena Oprea, Simona Ghiță, Claudia Marta – departament marketing.
Echipa Havas: Vlad Dâmboviceanu, Letiția Moldovan – creație; Alin Dumitrescu – producție AV;
Iulia Paraschiv – client service.
Colaborarea dintre agenţie şi client datează din anul 2004, când ADDV Euro RSCG (denumită astăzi Havas Worldwide, ca urmare a unui proces global de re-branding) s-a ocupat de crearea unei noi poziţionări creative pentru bancă. Semnătura corporate "Tot mai simplu" reflecta orientarea către retail.
Printre rezultatele parteneriatului BRD – ADDV s-a numărat lansarea în anul 2005 a cardurilor ediţie limitată cu cei trei mari sportivi (Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase). Începând cu anul 2012, banca şi-a asumat o nouă semnătură globală, "Dezvoltăm împreună spiritul de echipă", comunicarea ei în România fiind semnată tot de actuala Havas Worldwide ADDV.