o structura integrata unica
Havas isi consolideaza pozitia de cel mai integrat, flexibil si intreprinzator grup de comunicare orientat catre nevoile clientilor
In ultimii ani, digitalul a doborat barierele dintre creatie, media si celelalte discipline ale comunicarii. Tehnologia este pe cale sa transforme radical modul de lucru in multe domenii ale afacerilor, in special in industria publicitatii.
In acest context, prin redenumirea celei mai mari retele ale sale, Havas implementeaza un mod de lucru unic, simplu, clar si flexibil, cu o structura integrata ce reuneste resursele creative si media in jurul serviciilor de comunicare digitala, centrul de interes al agentiilor si activitatilor grupului, care isi intareste astfel si notorietatea de brand global.
David Jones, CEO Havas, comenteaza: “Cu zece ani in urma, am iesit in evidenta ca primul mare grup de comunicare care punea accentul pe comunicarea digitala in cadrul agentiilor sale de creatie din toata lumea. Iata-ne din nou explorand noi oportunitati, prin integrarea serviciilor de creatie, media si internet. Nu este deloc simplu pentru clienti sa se descurce in industria noastra. Ei sunt cei care au de-a face cu birocratia si complicatiile induse de relatii cu diferite companii si culturi organizationale, incercand sa sincronizeze serviciile de creatie, media si comunicare digitala. Prin aceasta schimbare de nume si punerea sub acelasi acoperis a centrelor de media si creatie din Paris si New York, urmarim consolidarea avantajului cheie al grupului Havas: cel mai integrat grup de comunicare cu cea mai simpla structura organizationala, care ofera clientilor o combinatie relevanta de excelenta creativa, expertiza digitala, flexibilitate si inovatie."
Grupul Havas se constituie de acum din 2 branduri principale: Havas Media, care reuneste toate agentiile de media ale grupului din toata lumea, si Havas Creative, care include reteaua Havas Worldwide, reteaua Arnold Worldwide (16 agentii in 15 tari de pe 5 continente), precum si toate celelealte agentii de comunicare.
Incepand de azi, agentiile Euro RSCG se vor numi Havas Worldwide (316 locatii in 75 de tari, inclusiv brandurile RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D si Euro RSCG WW PR). Redenumirea nu implica si schimbari de conducere.
David Jones completeaza: "Redenumirea de astazi aduce doar o mica schimbare, dar este una de care ne vom folosi ca de un catalizator pentru a impune in viitorul apropiat o schimbare de proportii, atat in cadrul grupului Havas cat si intr-un cadru mai larg, al industriei noastre."
ADDV Euro RSCG S.A. se numeste de acum HAVAS Worldwide Bucharest S.A.
Adrian Dura, CEO, declara:
“Titulatura simplificata si noul nume, care indica o structura unibrand, vor contribui in mod sigur la cresterea impactului, a competitivitatii si a prestantei marcii in perceptia actualilor si potentialilor nostri clienti."
Campania de rebranding include si infiintarea Havas Digital Group, un nou brand umbrela care va opera transgresand domeniile de media si creatie. Havas Digital Group se doreste a fi un simplu nume de brand si nu o noua retea sau divizie operativa, in spiritul continuarii initiativei Havas de a se dedica comunicarii digitale.
Marca Havas Media ramane neschimbata – noua sa identitate vizuala urmeaza sa fie comunicata la inceputul lui 2013.
Despre Havas
Havas (Euronext Paris: HAV.PA) este un grup global de comunicare si publicitate. Cu sediul central in Paris, Havas actioneaza in intreaga lume prin intermediul celor doua unitati operative ale sale: Havas Creative si Havas Media, cu scopul de a optimiza serviciile si a-si consolida pozitia de cel mai integrat grup dintre cele mai mari trusturi de comunicare din lume.
Havas Creative include reteaua Havas Worldwide ( www.havasworldwide.com) – (fosta Euro RSCG Worldwide) – (316 agentii in 75 de tari), micro-reteaua Arnold (www.arn.com) (16 agentii in 15 tari de pe 5 continente), precum si alte agentii cu puternice identitati locale.
Havas Media (www.havasmedia.com) opereaza in peste 100 de tari si include retele precum MPG, Arena Media, Havas Sports & Entertainment si Havas Digital.
Grup multicultural si descentralizat, Havas este prezent in mai bine de 75 de tari ale lumii prin intermediul retelelor sale de agentii si colaboratori afiliati. Grupul ofera o gama larga de servicii de comunicare, inclusiv publicitate traditionala, direct marketing, media planning & buying, comunicare corporate, sales promotion, design, resurse umane, sports marketing, comunicare multimedia interactiva si PR. Havas are aproximativ 15.000 de angajati. Mai multe informatii despre grupul Havas sunt disponibile online pe www.havas.com.