Online-ul a devenit o extensie a realității, iar trend-urile create în sfera virtuală sunt informații de interes pentru consumatorii contemporani. România a dus hashtag-urile, atât de utilizate de către utilizatori, din online în offline, tocmai pe podium la Serbia Fashion Week.
Luna mai a început cu motive de bucurie pentru cei pasionați de modă. După o prezentare de succes în cadrul Romanian Fashion Philosophy a colecției sale, Larisa Lupoiu a fost propusă să reprezinte România la Novi Sad – Serbia Fashion Week și a acceptat cu drag propunerea.
Designer-ul a prezentat internațional noua sa colecție, care îmbină eleganța creațiilor special gândite pentru noua generație, cu farmecul regal al accesoriilor Triaalfa.
Momentul final de catwalk a fost deosebit, întrucât modelele au defilat cu hashtag-uri, concepte reprezentative ale generației millennial, tocmai pentru a sublinia modul de memorare a noutăților și raportarea lor la spațiul online. Printre hashtag-urile de catwalk s-au numărat: #independence,#freedom, #elegance, #millennial.
Fashion Designer-ul Larisa Lupoiu crede în generația millennial, care schimbă registrul de mentalitate, comportamente și interese, și pentru care fericirea este prioritară. Pe baza caracteristicilor definitorii ale acesteia, ea a realizat această colecție, ce dorește validare internațională. „Millennial Elegance” înseamnă atenție pentru imaginea personală, libertate, încredere, independență, nevoia de a se simți în control, puterea unor decizii asumate și experiențe memorabile.
„Ne dorim ca talentul nostru să fie recunoscut. Suntem o echipă închegată și ne dorim să facem diferența prin raportare la client, abordare, concept și creație. Experiența Serbia Fashion Week ne arată că avem potențial și acest lucru ne motivează. Modelele au fost foarte încântate de creații și continuă să posteze fotografii de la prezentare.” – Larisa Lupoiu
Colecția a primit aprecieri și chiar feedback de la reprezentanții FNL Network. „Amestecul de eleganță clasică subliniază feminitatea și atractivitatea. Această colecție face ca femeia să se simtă ca o regină, întrucât îi evidențiază frumusețea. Fuste transparente și tăieturi provocatoare sunt pentru femeia senzuală și în același timp, foarte independentă și încrezătoare”, susține Iryna Sprutsko
Serbia Fashion Week este un eveniment dedicat modei internaționale, care înseamnă o nouă filosofie despre modă, un concept avangardist care dorește să reunească sub același acoperiș designerii de top ai momentului, branduri renumite din industria fashion.
Larisa Lupoiu este designer încă din 2012 și crede cu tărie că industria fashion are propria filosofie, pe care fiecare o percepe în funcție de gusturi, experiențe, cultură și viziune.