Ieri a aparut la punctele de vanzare din toata tara revista Harper’s BAZAAR.
Acum 140 de ani aparea in SUA un ziar ilustrat, saptamanal de moda, eseuri despre eticheta, arta, gradinarit si alte indeletniciri domestice, denumit Harper’s Bazar. Odata cu introducerea celui de-al doilea “a” in titlu, el avea sa se transforme intr-o revista grandioasa, cu o istorie de 140 de ani, fapt care a transformat-o in cea mai longeviva revista de moda din lume. Editia romaneasca a Harper’s BAZAAR are 202 de pagini si este publicata intr-un tiraj de 25.000 exemplare. In primul an de existenta pe piata romaneasca va fi editata cu o frecventa trimestriala si se adreseaza femeilor rafinate, stilate si cu venituri mari. Sofisticata, eleganta si provocatoare, este considerata sursa de referinta pentru femeile care vor sa fie in voga si cumpara doar calitate premium. BAZAAR se concentreaza pe piata de lux si acopera de la tot ceea ce este nou pana la ceea ce va urma, de la pret-a-porter la couture.
Echipa redactionala este condusa de Laura Luca – Redactor sef si e formata din Tudor Smalenic – Creative Director, Dana Negrila-Azoitei – Coordinating Editor, Ramona Voicu – Fashion Director si Radiana Bratu – Beauty Director.
Campania de lansare cuprinde print, OOH, indoor (business centers si aeroport), radio, new media si direct mailing.
Harper’s BAZAAR nu este dominanta doar pe piata din Statele Unite. Harper’s BAZAAR este considerata un adevarat arbitru al luxului in 23 de tari din lume, inclusiv Marea Britanie, Australia, Japonia, Venezuela, Singapore, Tailanda, Rusia.
Editia romaneasca a Harper’s BAZAAR este cel de-al 21-lea membru al marii familii internationale, fiind a doua revista editata de Sanoma Hearst Romania sub licenta Hearst INC., dupa Cosmopolitan, in 1999.
Din portofoliul trustului de presa Sanoma Hearst Romania mai fac parte de asemenea Esquire, Beau Monde, FHM, National Geographic, mami, Casa si Gradina, Femeia., Femeia de Azi si Story.
{mosloadposition user10}