Marissa Miller este imaginea ideală a unei stilate şi puternice motociclete americane
Pentru a evidenţia alăturarea surprinzătoare dintre stilul sofisticat şi forţa brută, Harley-Davidson® a lansat noul model V-90 MuscleTM într-o manieră la fel de inedită: printr-o campanie inovativă de marketing realizată în colaborare cu supermodelul american Marisa Miller.
Noul V-Rod MuscleTM are o conformaţie puternic definită, care reprezintă o interpretare urban-contemporană a stilului. Şasiul alungit şi foarte jos, precum şi pneul foarte lat de pe spate au fost inspirate din cursele de acceleraţie, iar motorul foarte turat Revolution V-Twin cu răcire pe bază de lichid, dezvoltat în colaborare cu Porsche, îi conferă putere şi sofisticare de neegalat.
“V-Rod Muscle iese în evidenţă printre atâtea copii şi profiluri generice de motociclete”, declară Mark-Hans Richer, senior vice-president şi chief marketing officer pentru Harley-Davidson. “Acest model se pliază exact pe definiţia a ceea ce înseamnă cu adevărat o motocicletă Harley-Davidson.”
Parteneriatul cu supermodelul american Marisa Miller este alegerea perfectă. Profilul sculptural şi alura impunătoare a modelului V-Rod MuscleTM sunt complementare cu imaginea Marissei Miller, care reprezintă nu doar frumuseţea clasică americană, dar şi forţă şi structură atletică. Miller este recunoscută pentru apariţiile sale de pe coperţile multor publicaţii proeminente, fiind clasată pe primul loc în topul “Maxim’s Hot 100” din S.U.A. Dar ea reprezintă, totodată şi revenirea clasicului supermodel american. Miller a crescut printre motociclete în California şi are o puternică admiraţie pentru Harley-Davidson.
“A fi imaginea unui asemenea brand, devenit o legendă americană, este incredibil”, a declarat Marissa Miller. “Am crescut urmărindu-i pe tatăl şi pe unchiul meu conducând motociclete Harley. Este extraordinar să rememorez acele vremuri în acest punct al carierei mele şi să lucrez cu un brand pe care îl respect atât de mult.”
Asemenea motocicletei în sine, Harley-Davidson a ales o campanie de marketing inovativă pentru modelul V-Rod MuscleTM. Campania de advertising o înfăţişează pe Marissa Miller întinsă deasupra unui V-Rod MuscleTM negru. Fundalul întunecat şi unghiul special de iluminare încadrează perfect agresivitatea motocicletei, în timp ce Miller întrupează, prin contrast, ideea clasicului supermodel american. În revistele de lifestyle din S.U.A., cum ar fi GQ, Esquire, Complex, Road&Track si Trader, ad-urile au fost realizate cu ajutorul unei tehnologii de ultimă oră, SnapTell, care permite accesul la un conţinut exclusiv atunci când pagina revistei este fotografiată cu ajutorul camerei unui telefon mobil.
Campania a avut o pre-lansare pe canalul oficial Harley-Davidson® de pe YouTube. Aici a fost postat un spot video care oferă publicului ocazia de a pătrunde în culisele şedinţei foto realizate cu Marisa Miller pentru V-Rod MuscleTM (//www.youtube.com/harleydavidson). Bloggerii pasionaţi de motociclete, fanii şi prietenii Harley-Davidson de pe Facebook şi MySpace au fost invitaţi să urmărească în premieră această campanie.
Harley-Davidson® V-Rod MuscleTM are un motor V-Twin cu răcire pe bază de lichid de 1250 cc şi o cutie de viteze cu 5 trepte, alături de 3 discuri de frână Brembo cu ABS disponibil. Ambreiajul său, similar cu cel al modelelor de curse, susţine efortul motorului la trecerea într-o treaptă inferioară de viteză, în timp ce statura sa masivă este evidenţiată prin anvelopa posterioară, care are o lăţime impresionantă de 240 mm. În plus, noua caroserie cu semnalizatoare integrate şi decupajul aripii de pe spate îi conferă acestui model un look autentic şi contemporan. Noul model V-Rod MuscleTM este disponibil acum in showroom-ul Harley-Davidson Bucureşti (Şos. Nicolae Titulescu 95-103, Sector 1).
{mosloadposition user10}