Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Harley-Davidson® Bucuresti intra in portofoliul THE PRACTICE

THE PRACTICE gestionează, începând cu luna aprilie 2014, contul Harley-Davidson® București. Serviciile oferite de agenție constau în consultanță strategică de comunicare, dezvoltare și implementare de acțiuni de PR și social media, pentru consolidarea poziției brandului în Romania.

“La nivel global, Harley-Davidson construiește de 110 ani o poveste impresionantă, în care rolurile principale sunt ocupate de clienți și pasiunea lor pentru motoare. Din punct de vedere al comunicării, Harley-Davidson respectă un standard riguros al imaginii, al relației cu toate audiențele relevante și, implicit, al comunicării. THE PRACTICE a dovedit că are o înțelegere excelentă a brandului, a oportunităților și a provocărilor lui. De asemenea, ne-a demonstrat că are gândirea strategică, resursele și competențele necesare pentru a răspunde provocărilor Harley-Davidson pe piața românească”, a declarat Bogdan Bucurescu (Director General, Harley-Davidson București).

“Ne bucuram că un brand legendar precum Harley-Davidson ne-a ales ca partener de comunicare în România. La THE PRACTICE avem o abordare integrată asupra comunicarii și prin tot ceea ce facem ne propunem să fim creativi și eficienți pentru ca brandurile din portofoliul nostru să își atingă obiectivele. Vom face același lucru cu înțelepciune, profesionalism și pasiune și pentru Harley-Davidson”, a declarat Monica Jitariuc (Co-Managing Director, THE PRACTICE).

Parteneriatul THE PRACTICE și Harley-Davidson a fost inaugurat cu Harley Spring Barbeque, o acțiune de comunicare amplă care a presupus întâlnirea informală între membrii comunității HOG (Harley Owners Group) și presă sau admiratori ai brandului. Într-o atmosferă tipic americană, Harley-Davidson București a marcat lansarea a trei modele noi – Low Rider, SuperLow 1200T și Street Bob Ediție specială.

Mai mult, THE PRACTICE a gestionat comunicarea pentru Legends on Tour. Un transport special de 23 de motociclete legendare a ajuns pe 21 mai în București pentru ca toți cei pasionați să le poată testa într-un power ride. Camionul care transporta motocicletele a fost precedat de o paradă a membrilor comunității H.O.G. (Harley Owners Group) într-o desfășurare spectaculoasă, pe un traseu din centrul Capitalei. Pe parcusul weekend-ului 23 – 25 mai, peste 300 de iubitori ai motoarelor au testat cele 23 de modele. Printre participanți s-au aflat si vedete precum Roxana Ciuhulescu, Bogdan Stelea, Gabriel Coveșeanu și alți pasionați de motoare.

THE PRACTICE este cea mai premiată agenție românească de PR. Având o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe creativitate și rezultate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil locale și internaționale, fiind prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions și Global Sabre Awards, dar și singura agenție care are un Grand Prix al unei competiții internaționale de profil (Platinum SABRE, EMEA SABRE Awards 2008). Pe plan local, agenția este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internațional partener pentru România al MSLGroup, una dintre cele mai importante rețele globale de relații publice.

Mai multe detalii despre agenție găsiți pe www.thepractice.ro, www.facebook.com/ThePracticeRomani,
www.twitter.com/ThePracticeRO.

Bucuresti, 29.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.