Hardcore Marketing, conferinta care va avea loc vineri, 24 octombrie, la Centrul Regional de Afaceri din Timisoara, ofera uneia dintre persoanele juridice care vor participa la acest eveniment posibilitatea de a beneficia de servicii gratuite de Internet Marketing.
Astfel, in urma unui audit aplicat tuturor firmelor inscrise la conferinta, va fi aleasa o companie care va beneficia, pe o perioada de un an, de servicii gratuite de Internet Marketing: consultanta, research, strategie, planificare, creatie si implementare, monitorizare, promovare si reimplementare.
In acest fel, Hardcore Marketing reprezinta nu doar prima conferinta de marketing din Timisoara, ci si primul eveniment in urma caruia o afacere este luata de la zero si ii este adus profit din Internet. Singura conditie pe care firma respectiva trebuie sa o indeplineasca este sa aiba premise corecte, cum ar fi promovarea unui produs sau serviciu care sa fie competitiv pe piata pe care isi desfasoara activitatea.
Acestea sunt ultimele zile in care companiile care doresc sa se bucure de acest premiu se pot inscrie la conferinta. In plus, ele pot beneficia si de celelalte facilitati pe care Hardcore Marketing le ofera pasionatilor de marketing, cum ar fi:
– reducerea de 15% la taxa de participare la conferinta, pentru cei care se inscriu folosind unul din codurile de discount promovate prin intermediul partenerilor media;
– participarea la prezentarile speakerilor si posibilitatea de a interactiona cu acestia;
– posibilitatea de a socializa cu oameni de afaceri din acelasi domeniu si de a cunoaste potentiali clienti;
– invitatia de a participa la petrecerea care va avea loc in Club Dfarc Timisoara vineri seara, dupa conferinta.
Compania care va asigura serviciile gratuite de Internet Marketing este agentia Webness din Timisoara. Webness este partener oficial al conferintei Hardcore Marketing si este prima agentie de Internet Marketing din vestul tarii.
Hardcore Marketing este un eveniment organizat de agentia Ugly Duck din Timisoara si se adreseaza tuturor celor pasionati de marketing, de la oameni de afaceri pana la tineri care doresc sa inceapa o cariera in acest domeniu. In cadrul sau vor fi abordate principalele strategii utilizate in marketingul actual, prezentate de specialisti in domeniu, de oameni care traiesc din si pentru marketing.
Parteneri oficiali: WEBNESS – Internet Marketing si X3 Studios
Parteneri media: PRwave, Business Standard, MoneyExpress, MoneyChannel, Zile si Nopti, Kiss Fm, www.comunicatedepresa.ro, Opinia Timisoarei, Analog TV, hipo.ro
{mosloadposition user10}