Happy Tour, liderul călătoriilor de afaceri, a creat, în parteneriat cu agenţia interactivă PlayTheBalls, primul material educativ dedicat segmentului de corporate travel din România. Ghidul, adresat furnizorilor de servicii turistice, companiilor care alocă bugete de travel şi managerilor care doresc să reducă costurile de acest tip, prezintă o vedere de ansamblu a ceea ce înseamnă corporate travel, cu accent pe reducerea costurilor şi pe soluţiile de optimizare a bugetelor.
"2010 este un an în care performanţa contează şi vă oferim acum un ajutor gratis. Pentru prima dată am decis să dezvăluim din cunoştinţele şi abilităţile echipei. Credem în transparenţă, în parteneriate şi în relaţii strânse. Veţi descoperi în ghid ce am adunat în ani de experienţă, lucruri pe care le punem la dispoziţie pentru un mediu de lucru vizibil îmbunătăţit şi o industrie de travel mai performantă", a declarat Javier Garcia del Valle, vicepreşedintele Happy Tour.
Ghidul demarează cu o descriere a bugetului de travel, specificând rolul persoanei care gestionează acest buget, atât la nivel intern cât şi extern. În plus, cititorii vor descoperi scenarii de acţiune în situaţii de criză, precum şi beneficiile implementării unei politici de travel, în timp ce studiul de caz prezentat la final listează avantajele consolidării activităţilor de travel sub aspect financiar.