TEMPO Advertising este agenţia care semnează lansarea celei mai noi game de produse Hamé, Hamé Lifestyle, în urma unui pitch regional de strategie şi creaţie, pe care l-a câştigat în vara acestui an, devansând importante reţele şi agenţii de publicitate din regiune. Propunerea agenţiei va fi implementată în România şi în viitor în alte ţări, unde compania Hamé este prezentă, printr-o campanie TV şi de social media.
“Propunerea Tempo a pornit de la un insight foarte bun şi a dezvoltat o campanie de comunicare relevantă pentru brand, care poziţionează noua gamă Hamé exact aşa cum ne-am dorit. Ne-a impresionat entuziasmul echipei, s-au documentat atent, au găsit un insight foarte bun, iar apoi şi-au pus creativitatea la lucru şi ne-au prezentat un concept care ne-a cucerit. În plus, avem încredere în experienţa lor vastă şi suntem siguri că vor implementa cu succes campania pe plan regional”, a declarat Marcela Mitáčková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.
Plecând de la analiza de produs, piaţă şi consumator, agenţia a dezvoltat o campanie de brand care surprinde nevoia femeii contemporane, cu un stil de viaţă activ, orientat spre beneficiile nutriţiei moderne, de a găsi armonia între a arăta bine şi a se simţi bine.
Conceptul campaniei „All the women in every woman” exploatează această dualitate care se ascunde în femeia modernă, dualitate pe care Hamé Lifestyle o satisface în premiera pentru categoria pate-urilor datorită conţinutului scăzut de grăsimi şi de calorii.
„Brieful Hamé Lifestyle a fost unul din acele proiecte în care am găsit toate provocările pe care le caută o agenţie de publicitate cu forţă: un pitch regional, un produs inovator, consumatori provenind din culturi diferite, un client profesionist şi exigent. Am pus entuziasm şi pasiune în această campanie şi ştim că va fi apreciată de consumatoare la fel de mult cum a fost apreciată de client, pentru că are toate ingredientele pentru succes” a declarat Teodora Juravle, Group Account Director TEMPO Advertising.