Necesarul de produse de curățenie pentru un an întreg este ceea ce garantează brandul ASEVI instituției de învățământ câștigătoare – o campanie socială cu un impact major în rândul instituțiilor de învățământ din întreaga țara, prima ediție având loc anul trecut.
Se tot vorbește despre lipsa de investiții în sistemul educațional, de nevoia unei schimbări totale de paradigmă (bibliografie școlară, practici predare, orar, activități extrașcolare etc), de faptul că se pune tot mai puțin preț pe învățătură… astfel că Pons RO Prodcom – importator, producător și distribuitor de detergenți și produse de curățenie prezent în România de peste 20 ani – a decis că e timpul să preia inițiativa. Pentru că e momentul ca cei mici să învețe cât de mult contează pentru evoluția lor personală ca spațiul dedicat studiului / igienei personale să fie unul în permanență curat.
Monica Grădinaru (Bocan) – Director Adjunct: „Al doilea loc, în care copiii noștri își petrec multe ore pe zi, este școala. Ca părinți, cu toții ne dorim ca acel spațiu să fie curat și să le asigure protecția necesară. Dacă printr-un gest atât de mic putem contribui atât la sănătatea tinerei generații, cât și la dezvoltarea spiritului ei competițional, atunci mă bucur să putem susține această campanie pentru care dăruim din suflet produsele de curățenie ASEVI. Experiența de anul trecut a fost înduioșătoare, fiindu-ne tare greu să alegem școala câștigătoare – am primit poze cu mesaje extraordinare de la copiii care s-au mobilizat alături de dăscălii lor. Am știut atunci că această acțiune trebuie să continue, astfel că o s-o repetăm în fiecare an.”
În calitate de reprezentant al brandului ASEVI, creat în inima Spaniei acum 50 ani și devotat producției și perfecționării continue a soluțiilor pentru curățenie, dezinfecție și împrospătare atât a locuințelor, cât și a țesăturilor, Pons Ro Prodcom reiterează acțiunea de Corporate Social Responsability dedicată tuturor grădinițelor, școlilor și liceelor din țară. Acțiunea se desfășoară sub forma unui concurs menit să ajute copiii să înțeleagă cât de importantă este curățenia, mecanismul fiind foarte simplu: fotografia cu cea mai curată sală de clasă / baie înscrisă pe pagina de Facebook Asevi poate câștiga produse de curățenie pentru un an întreg. Dacă anul trecut au fost peste 40 școli înscrise în competiție, anul acesta se estimează că peste 100 instituții învățământ vor concura pentru marele premiu. Interesant este faptul că oricine își poate înscrie sala de clasă sau școala în competiție, fie elev sau profesor, competitivitatea în acțiunile educative generând performanță.
Concursul se va încheia la data de 31 Oct 2018, instituția de învățământ votată câștigătoare pe 2 Nov 2018 urmând a primi toate produsele de curățenie necesare pentru curățarea, igienizarea și odorizarea tuturor suprafețelor din sălile de curs și de sport, a spațiilor sanitare, a birourilor și laboratoarelor.