Locul de întâlnire pentru toți iubitorii de burgeri este la McDonald’s. Motivul? Noii Burgerii Maestro, lansați în premieră în România: Epic Beef și Glorious Chicken.
McDonald’s continuă inovația și lansează o nouă categorie de burgeri super premium, ca urmare a succesului burgerului 1955 și Bacon Clubhouse. McDonald’s îi invită pe toți iubitorii de burgeri să se bucure de noile rețete și să încerce gustul epic-glorios al Maestro Burgers, doi burgeri cu ingrediente de cea mai bună calitate și o rețetă specială.
„Nevoile clienților și adaptarea meniului la așteptările fiecărei categorii de clienți este cea mai importantă preocupare a noastră. Fie că vorbim de cea mai bună valoare sau de cel mai bun burger, gustul este definitoriu pentru clienții noștri. Platforma Maestro se adresează tuturor celor care iubesc burgerii atât pentru gustul lor, cât și pentru ingredientele de foarte bună calitate și este una dintre cele mai mari inovații ale McDonald’s în România. Experiența Maestro de la McDonald’s oferă fiecărui client prilejul de a se bucura un burger premium oricând dorește, nu doar la ocazii speciale. Singura întrebare care rămâne este: vită sau pui? Știm, o decizie grea, însă cea mai bună opțiune este să încerci ambii burgeri.” – Mihaela Lungu, Marketing Director Premier Restaurants România
Experiența Maestro: Noi sosuri, ingrediente de cea mai bună calitate și momente de satisfacție culinară
Burgerul Epic Beef are două felii de carne de vită, în timp ce în Glorious Chicken se regăsește o felie de carne Chicken Club. La aceste ingrediente, se adaugă două felii de bacon, brânză Mature Cheddar, chiflă cu susan și mac, rondele de ceapă roșie și salată frisee, toate completate de trei sosuri pentru un gust la care vei dori să revii: Wild Mustard, Butter Drizzle și Ketchup, iar pe cel de pui, sosurile care îl completează sunt Eggless și Wild Mustard.
Cei doi burgeri Maestro cu vită și cu pui pot fi găsiți în toate restaurantele McDonald’s, în ediție limitată, până pe 24 mai.
70 de milioane de burgeri de la McDonald’s au fost consumați în 2017 în România, iar McDonald’s rămâne destinația preferată de luat masa a românilor. Gustul desăvârșit și calitatea ingredientelor atrag în fiecare zi peste 200.000 de clienți în restaurantele din toată țara.
Calitatea la McDonald’s
La McDonald’s preparăm produsele cu grijă din ingrediente de calitate. Pentru fiecare produs preferat de consumatorii noștri folosim ingrediente de la parteneri de încredere, lideri în domeniul lor de activitate. Folosim 100% carne de vită din sfert anterior și flanc, procentul de grăsime nu depășește 20%. Furnizată de Inalca Italia, carnea de vită este preparată pe plită, fără adaos de grăsime, condimentată doar cu sare și piper după preparare. Carnea de pui provine din fermele OSI Group, o companie cu peste 100 de ani experiență în industria alimentară și partener de încredere McDonald’s.