Cu 2 bestseller-uri la activ (“The Sticking Point” si “Getting Everything You Can Out Of All You’ve Got”), cu peste 10.000 de clienti din 400 de domenii, Jay Abraham (fondator si CEO of Abraham Group, Inc., Los Angeles, California) va veni pentru prima data in Romania, ca invitat special in cadrul Editiei a 6-a a Conferintei „Marketing in Direct”. Evenimentul va avea loc pe 25 septembrie 2014, la Club Diplomatic Bucuresti.
FORBES l-a listat pe Jay Abraham drept unul dintre trainerii de top din Statele Unite. Specializarea lui Jay Abraham este aceea de a transforma companiile neperformante in miracole ale marketing-ului si vanzarilor."
Jay Abraham va discuta despre identificarea celor noua „puncte de lipire” care ii obliga pe antreprenori si executivi sa se zbata doar pentru supravietuire, in loc sa se dezvolte si sa-si atinga potentialul maxim. Indiferent daca o afacere este influentata de unul, doua sau toate cele noua puncte de lipire, rezultatul este acelasi: managerii nu obtin tot succesul si prosperitatea pe care le merita. Invatam cum sa descatusam adevaratul potential pentru a ne elibera din stagnare si pentru a atinge noi trepte de profitabilitate si succes. De asemenea, invatam modalitati super-logice de a ne multiplica talentele, venitul si succesul intr-o lume plina de oportunitati. Aflam strategii esentiale care pot “maximiza” afacerea proprie si actiunile personale. Rezultatul?! Mai multi clienti, mai multe vanzari, venituri mai mari, profituri mai mari, mai multa distinctie, putere si succes.
Alaturi de Jay Abraham, un numar mare de speakeri si invitati vor sustine discutii pe teme de actualitate ca: relatia dintre social media si vanzari, importanta branding-ului, dictia si vanzarile, si multe altele pe care va invitam sa le descoperiti participand la cea de-a sasea editie a Conferintei „Marketing in Direct”.
Sorin Peligrad, Senior Trainer, Coach si Antreprenor, ne va dezvalui tacticile pe care orice om de vanzari ar trebui sa le cunoasca daca vrea sa supravietuiasca concurentei si nu numai. „Antreprenorul clasic investeste in: afacerea sa, echipa sa, produsele sale, imaginea sa. Firesc, as zice! Dar, un antreprenor cu experienta investeste in dezvoltarea personala si profesionala, a sa si a echipei. Piata se schimba, concurenta se schimba, cumparatorii se schimba, dar resursele umane raman o resursa care se poate dezvolta continuu. In viitor, diferenta o va face viziunea asupra afacerii, includerea unor aspecte mai subtile in strategia de dezvoltare dar si exploatarea ecologica a resurselor, inclusiv cele umane. Daca poti face asta, vei fi cu un pas in fata concurentei! Alege sa fii alchimist!”
Bogdan Nedelcov, CEO MailAgent, ne va invata cum sa vindem prin intermediului e-mailului fara sa iesim cu imaginea sifonata. „Intr-o perioada in care se pune accentul pe vanzari cu orice pret, putine companii inteleg ca cel care dicteaza este consumatorul, nu vanzatorul. Conferinta “Marketing in Direct” ne va ajuta sa gasim calea cea mai buna pentru a atrage clientii perfecti, dar si cum sa ne pastram imaginea intacta.”
{mosloadposition user9}