The Gunn Report este un index global al excelenţei în creativitate şi realizează anual topul celor mai creative agenţii, reţele, clienţi şi reclame la nivel mondial. Publicis România/Publicis One ocupă locul 1 în topul agenţiilor din România, în calcularea procentajului intrând premiile câştigate în cadrul festivalurilor internaţionale din 2016.
„E un mod excelent de a începe anul! Aceste rezultate minunate vin ca o reconfirmare a performanţelor Publicis. Agenţia noastră a crescut foarte mult în ultimii ani atât în zona de digital, cât şi în cele de strategie şi creaţie. Sunt extrem de mândru de toţi oamenii din echipă, care reuşesc să obţină aceste rezultate prin pasiune, dar şi prin multă muncă.” – Jorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis România/Publicis One
De-a lungul anului 2016, Publicis România împreună cu agenţia digitală Nurun au câştigat 64 de premii şi 43 de nominalizări la cele mai importante festivaluri locale şi internaţionale de advertising, culminând cu trofeul Golden Rose şi titlul de Agenţia Anului la Golden Drum 2016. În plus, Publicis România a fost desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în Europa Centrală şi de Est după rezultatele Cannes Lionns 2016 şi a doua ca eficienţă din România (conform Effie Effectiveness Index România 2016).
Campaniile Publicis România din 2016 au obţinut Aur, Argint, Bronz şi Grand Prix la Golden Drum, D&AD, Cannes Lions, ADC*E, Eurobest, New York Festivals, Fibra Awards, Effie, Internetics.