GUINNESS® anunţă lansarea unui nou spot TV, ce vine în completarea campaniei de comunicare „Made of more”. “Sapeurs” va rula începând de astăzi, continuând seria reclamelor memorabile marca Guinness.
Urmând după spotul „Basketball”, “Sapeurs” consolidează platforma dezvoltată de cunoscutul brand de bere, care celebrează oamenii remarcabili.
Creată de Abbott Mead Vickers BBDO (Marea Britanie) şi regizată de Nicolai Fuglsig, noul spot are în distribuţie personaje reale, în situaţii reale din viaţa de zi cu zi, prezentând „Societatea Persoanelor Elegante din Congo”, cunoscută şi ca „Sapeurs”.
„Sapeurs” este un grup de domni rafinaţi din Brazzaville, capitala Republicii Congo, care au dezvoltat un caracter aspiraţional, adânc înrădăcinat în cultura lor. Existenţa lor nu este definită de ocupaţie sau de avere, ci de respect, de un cod moral puternic şi de dorinţa de a-i inspira pe ceilalţi prin stilul şi atitudinea lor. Pentru ei nu contează preţul costumului, ci valoarea omului care îl poartă. Mai multe detalii despre “Sapeurs” sunt disponibile în documentarul realizat pentru Guinness de Héctor Mediavilla.
Stephen O’Kelly, directorul de marketing GUINNESS din Europa de Vest, declară: „Ceea ce ne place la Sapeurs şi ne-a atras la ei nu a fost doar energia sau culoarea vibrantă, ci esenţa lor: povestea acestui grup este centrată pe demnitate şi puterea de exprimare. În spiritul “Made of More”, am vrut să surprindem un grup de oameni a căror integritate şi caracter ies în evidenţă, în ciuda provocărilor cu care se confruntă. Îmbrăcându-te bine poţi transmite multe mesaje, însă, pentru Sapeurs, hainele elegante semnifică pace, demnitate şi onoare”.
Directorul executiv de creaţie al AMV BBDO, Adrian Rossi, susţine: „Consolidând campania deja existentă, “Made of More”, Guinness continuă să celebreze oameni cu integritate şi caracter puternic, prin prezentarea unui grup extraordinar din Congo-Brazzaville: Sapeurs (La Société de Ambianceurs et des Personnes Élégantes). Aceşti bărbaţi, care poartă costume incredibile în contrast cu ceea ce îi înconjoară, reprezintă un adevăr universal: în viaţă, toţi avem dreptul de a alege. Putem lăsa circumstanţele să ne influenţeze sau le putem influenţa noi.”
Spotul începe cu un cadru dramatic al câmpurilor în flăcări, atunci când bărbaţii ard culturile de trestie de zahăr – un obicei obişnuit în Congo înainte de recoltă. La finalul zilei, cei din grupul „Sapeurs” ies din mediul de lucru şi se îmbracă în stilul lor elegant. Spotul culminează cu o scenă de grup colorată, ce înfăţişează grupul sărbătorind stilul său de viaţă unic, o sursă de inspiraţie şi pozitivism în cadrul comunităţii locale.
Noul spot Guinness este disponibil aici.