Guinness®, berea stout numărul 1 în lume, lansează un nou spot TV în cadrul campaniei sale de marketing “Made of More”. Noul spot spune povestea unui ceas magic, care are puterea de a da timpul înainte sau înapoi.
Spotul “Clock” rulează în Europa de la sfârşitul lunii ianuarie, fiind disponibil şi pe canalul YouTube al Guinness. Lansarea sa în premieră mondială a avut loc pe posturile TV din Irlanda şi Marea Britanie.
Noul spot pune în evidenţă valorile împărtăşite de Guinness şi de consumatorii săi – dorinţa de a obţine mai multe de la viaţă, punând în joc şi mai mult. Acţiunea are loc în Republica Cehă, în jurul anului 1890, centrându-se pe povestea unui ceas al oraşului, care nu se mulţumeşte cu statutul de simplu obiect. Ceasul începe să controleze timpul, astfel încât să facă zilele locuitorilor mai frumoase. Astfel, face timpul să treacă mai repede, pentru a ajuta un cizmar copleşit de muncă, dă secundele înapoi evitând un accident sau opreşte timpul în loc, pentru a prelungi clipele minunate.
În acest spot au participat 162 de actori, dintre care 150 au personificat locuitorii oraşului şi soldaţii întorşi din război. Filmările au fost realizate în Český Krumlov (Cehia), oraş recunoscut pentru arhitectura sa bine conservată.
“Guinness se bucurã de o suitã de reclame memorabile, realizate de-a lungul istoriei sale. Ne dorim ca ºi acest nou spot aspiraþional sã inspire toþi iubitorii brandului Guinness, încurajându-i sã nu se mulþumeascã cu puþin ºi sã fructifice la maximum fiecare zi”, subliniază Roccos Cosmatos, Vice-Preşedinte Marketing URBB, compania care deţine în portofoliul său marca Guinness în România.
“Made of More” este cea mai mare campanie Guinness desfăşurată în acest moment. Campania a debutat în octombrie 2012 cu primul spot TV, “Cloud”.
{mosloadposition user9}