Guinness®, berea stout numărul 1 în lume, dă startul distracției de St. Patrick’s Day. St. Patrick’s Day, sărbatoarea care aduce împreună peste 70 de milioane de oameni din întreaga lume, este ziua națională a Irlandei și este sărbatorită în mai multe țări din lume decât oricare altă zi națională. Originată în anul 1762 în New York, St. Patrick’s Day este un motiv de bucurie resimțit în toate colțurile lumii, celebrat fie prin cea mai mare paradă din Europa, în Munchen, fie navigând în stil irlandez pe apele mediteraneene ale Barcelonei sau ciocnind un pint de bere Guinness cu prietenii indiferent de locul în care se află. Din Dublin până în Dubai, de la Londra la Lima, de la Sidney și până la Stockholm, de la Moscova la Montserrat, St. Patrick’s Day este despre a ieși cu prietenii și de a ne bucura împreună de această sărbătoare globală, la unul dintre cele 13 milioane de pahare de Guinness consumate anual cu această ocazie.
În România sunt pregătite activări speciale și surprize în stil irlandez pentru petrecăreții care vor trece pragul locațiilor partenere Guinness pe parcursul weekendului 16 – 18 martie. Ca în fiecare an, brandul irlandez aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) invită publicul din România să își descopere spiritul irlandez și să ciocnească pinturi de bere la cele mai tari petreceri de după Anul Nou.
„În fiecare an, în luna martie, milioane de oameni din toate colțurile lumii se reunesc la un pint de Guinness pentru a sărbători St. Patrick’s Day. Este o ocazie excelentă de a ne simți bine, de a lega noi prietenii și de a trăi experiențe unice, într-un context de sărbătoare. Reacțiile publicului din România la petrecerile St. Patrick’s au fost excelente, ceea ce ne încântă și ne motivează să revenim în fiecare an cu activități dedicate distracției în spiritul autentic Guinness. Anul acesta, îi încurajăm pe consumatorii de Guinness, și nu numai, să ia parte la o seară de «bar-hopping» în locațiile noastre speciale și să se bucure de efervescența unei nopți pline. Este o misiune pe care ne-o asumăm asemenea lui Arthur Guinness, cel care a pus bazele brandului în 1759 și a lucrat constant la îmbunătățirea rețetei, pentru a savura de berea stout nr. 1 în lume”, a spus Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.
Începând cu 9 martie, în peste 140 de locaţii partenere din ţară, pinturile de Guinness aduc premii speciale pentru consumatori. Totodată, în perioada 16 – 18 martie, în zece oraşe din ţară: București, Constanța, Cluj-Napoca, Oradea,Timișoara, Iasi, Suceva, Brasov, Râmnicu Valcea, Slatina, patrulele Guinness vor încuraja oamenii să descopere filtrele petrecerii în stil irlandez în aplicația dedicată, bucurându-se de o amintire-foto cu cei dragi.
Anul acesta, conceptul campaniei de St. Patrick’s Day este „Good Time for a Guinness”, ceea ce înseamnă că iubitorii berii stout cu aromă de orz prăjit și caramel sunt așteptați să petreacă alături de prieteni și să savureze o bere de o calitate superioară.
Cu o consistență bogată și cremoasă, de o culoare roșu rubin inconfundabilă, spuma fină autentică și un gust catifelat, Guinness Draught este berea Guinness cea mai vândută și preferată cu ocazia zilei de St. Patrick’s Day, consumatorii fiind atrași de complexitatea combinației de arome și savoarea unică.
Legătura dintre Guinness și St.Patrick ţine de moștenirea culturală a Irlandei, transferată la nivel internațional, și este întărită de faptul că berea Guinness promovează buna dispoziție și prietenia, oferind prilejul ideal pentru reuniunile între prieteni și sărbătorirea valorilor comune.
SLÁINTE este urarea care leagă peste 70 de milioane de oameni din toată lumea de St.Patrick’s Day.