GSP TV a învins ieri concurenţa clasându-se pe primul loc în topul televiziunilor de sport cu meciul de Liga I, “U Cluj-Voinţa Sibiu”. Transmis live, în slotul 20:10-21:59, meciul le-a oferit iubitorilor de fotbal o confruntare pe cinste, finalizată cu victoria U Cluj, scor 3-1. Pe nişa de sport, GSP TV s-a impus lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului 15-54 bărbaţi urban.
Astfel, în intervalul de difuzare al meciului, GSP TV a condus topul televiziunilor de sport cu 2,5% cotă de piaţă, fiind urmărit de cei mai mulţi telespectatori de la nivelul targetului 15-54 bărbaţi urban. La o distanţă semnificativă s-a aflat Sport.ro, ocupantul celei de-a doua poziţii în topul televiziunilor de sport, care a înregistrat doar 1% share la nivelul aceluiaşi target. Eurosport a ocupat cel de-al treilea loc în clasament cu 0,5% cotă de piaţă.
Aceeaşi diferenţă semnificativă în audienţe s-a menţinut şi la nivelul targetului all urban. În slotul 20:10-21:59, GSP TV a înregistrat 1,7 cotă de piaţă, în timp ce Sport.ro obţinea doar 0,7% share la nivelul acestui target. A treia poziţie a fost ocupată tot de Eurosport cu 0,5 procente cotă de piaţă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL
Target:15-54 Bărbaţi Urban&All Urban
Date prelucrate de Dep. Cercetare Antena Group
15 Mai 2012
Datele de audienţă pentru ziua de 15 mai cuprind un număr de 1198 de gospodării din 1200.