Cu scopul declarat de a imbunatati performanta in comunicare a clientilor si de a optimiza investitiile de marketing, grupul international Publicis isi uneste cele 3 agentii de media existente pe piata romaneasca in cel mai solid grup local de negociere sub numele de PGM (Publicis Groupe Media).
In Romania, grupul Publicis este format din cele mai puternice agentii de media de pe piata locala: Zenith Media, Optimedia si Starcom MediaVest, fiind totodata cel mai mare – cu o cota de piata de 25.1%, si cel mai bun grup de comunicare din Romania, potrivit celui mai recent studiu RECMA (singura companie de research internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media). De altfel, si recentul studiu AdMarket derulat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania si D&D Research a confirmat pozitia puternica a agentiilor de media ale grupului Publicis.
"Grupul international Publicis are resursele necesare si forta pentru a fi liderul pietei, oferind solutii optime clientilor sai. Aceasta miscare strategica este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbarile din reteua din care facem parte, dar este totodata si un avantaj competitiv in contextul economic actual", a declarat Stefan Iordache, Managing Director Starcom MediaVest Romania.
Publicis Groupe Media va profita de conexiunile fiecarei agentii in parte pe piata pe care opereaza la nivel local pentru a dezvolta noi strategii de media si a identifica noi oportunitati.
"Pentru a ne ajuta clientii sa regandeasca strategiile de marketing si pentru a-si imbunatati continuu performantele investiilor in media, atacam o pozitie de leadership prin integrarea capacitatilor celor 3 agentii sub un singur grup de cumparare media, PGM" a declarat Cezar Batog, Managing Director Optimedia.
Strategia adoptata reflecta credinta grupului Publicis intr-o structura integrata si mai organizata a serviciilor de media, structura care este necesara pentru a construi si a determina succesul clientilor.
"Intr-un context marcat de o continua crestere a globalizarii si competitiei la care clientii nostri sunt in permanenta expusi, PGM vine in intampinarea nevoilor acestora asigurandu-le in intregime cele mai bune conditii de buying si de consultanta media. Acestea se traduc atat prin putere maxima de cumparare, cat si prin expertiza, creativitate si resurse alocate" a adaugat Maria Tudor, Managing Director Zenith Media
Prin noua sa pozitie pe piata, Grupul Publicis reuseste sa reuneasca resursele deja existente in scopul maximizarii serviciilor oferite intr-un domeniu devenit de importanta strategica pentru clientii sai.
{mosloadposition user10}