În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2017, grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), parte a Central European Media Enterprises LTD. (CME) a obținut o creștere de 9.7% a venitului net, calculat la rate constante ale cursului de schimb valutar, ajungând la un venit net de aproximativ 128.0 milioane de dolari.
Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al treilea (iulie-septembrie 2017)
În trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obținut venituri nete în valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 6.4% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016.
Grupul PRO TV a fost, ca de obicei, lider de audiență în perioada iulie-septembrie! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, grupul PRO TV a obținut pe durata întregii zile o medie de 4.0 puncte de rating și 27.2% share, în timp ce grupul clasat pe locul secund a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 20.1% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.7 puncte de rating și 29.9% share, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, care a înregistrat 5.7 puncte de rating și 19.6% share.
În top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din România, la nivelul publicului comercial, nouă sunt producții PRO TV, iar primele șase poziții sunt ocupate de programe difuzate la PRO TV: meciurile de fotbal din UEFA Champions League (medie de 12.0 puncte de rating și 34.4% share), emisiunea Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating și 32.3% share), serialul Las Fierbinți (medie de 11.0 puncte de rating și 32.2% share), meciurile de fotbal din UEFA Europa League (medie de 11.0 puncte de rating și 32.9% share), talent show-ul Vocea României (medie de 10.6 puncte de rating și 30.9% share) și reality show-ul Gospodar fără pereche (medie de 10.3 puncte de rating și 27.5% share).
“La nivelul întregii piețe de televiziune din România, această vară a fost una foarte încărcată, cu motoarele turate la potențialul maxim pentru pregătirea show-urilor clasice de toamnă, cât și a producțiilor noi. În grupul nostru, am lansat nu mai puțin de patru producții noi, iar pe majoritatea le-am lansat în luna septembrie. În acest context, suntem incredibil de mândri să vedem că PRO TV este singura televiziune din România care figurează în acest trimestru în top 10 programe cu o emisiune nouă, Gospodar fără pereche, lansată la mijlocul lunii septembrie.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
Rezultatele grupului PRO TV în primele nouă luni ale anului 2017
În perioada ianuarie-septembrie 2017, grupul PRO TV a obținut un venit net în valoare de aproximativ 128.0 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.7% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.
În cele nouă luni, grupul PRO TV a obținut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, care a înregistrat 3.4 puncte de rating și 20.4% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 10.1 puncte de rating și 30.5% share, în timp ce grupul de pe locul al doilea a înregistrat doar 6.8 puncte de rating și 20.6% share. Astfel, cota de piață a grupului PRO TV din prime time pentru perioada ianuarie-septembrie 2017 a fost cu aproximativ 6% mai mare comparativ cu aceeași perioadă din 2016.
De la începutul anului și până la sfârșitul lui septembrie, în top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din România, opt sunt producții PRO TV. Topul este condus de emisiunea Românii au talent (medie de 16.1 puncte de rating și 44.9% share), serialul Las Fierbinți (medie de 12.0 puncte de rating și 33.0% share) și Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating și 32.3% share).
“Mulțumesc întregii echipe PRO TV și tuturor partenerilor noștri pentru munca și efortul depuse în primele nouă luni ale acestui an. Ne bucurăm că am reușit să obținem cifre foarte bune atât la nivel financiar, cât și de audiență. Aș vrea să menționez unul dintre recordurile pe care le-am înregistrat: prima ediție a noului sezon Vocea României a avut cele mai mari cifre de audiență din istoria show-ului în România (11.7 puncte de rating și 38.6% share). Vom continua să oferim pentru toți românii, zi de zi, de luni până duminică, programe care să îi informeze, conținut de calitate și divertisment de top.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
* Sursă date: Kantar Media România