· Grupul vizeaza extinderea portofoliului de produse si a prezentei in retelele de retail
· Reprezentanta locala Selena urmareste sa isi majoreze in cinci ani cifra de afaceri la peste 10 mil. EUR
Selena Romania SRL – membra a Selena Group, producator si distribuitor polonez de produse chimice pentru constructii activ la nivel mondial, sarbatoreste 10 ani de activitate. Lider pe segmentul de spume poliuretanice si cu un portofoliu de peste 300 de produse, compania este unul dintre principalii distributiori de produse chimice pentru constructii din Romania.
Fondata in 2000, Selena Romania a fost prima subsidiara internationala a Grupului Selena. Activitatea sa este centrata pe distributia de spume poliuretanice, etansanti si adezivi sub marcile TYTAN si Artelit. Pe langa cele trei grupe principale de produse, reprezentanta locala ofera si produse lichide pentru hidroizolatii, elemente de fixare si benzi de mascare. Cu o cota de piata de 30% pe piata spumelor poliuretanice, compania cunoaste o dezvoltare constanta, abordand noi segmente de piata si consolidandu-si pozitia in Romania.
Selena Romania garanteaza calitatea constanta si de incredere a produselor. Compania a lansat anul acesta gama Durabilitate&Confort, care, impreuna cu ceilalti etansanti sub marca TYTAN Professional, reprezinta singurele produse cu aplicator de 3600 disponibile in Romania. In 2010, Selena Romania a lansat si adezivii de montaj transparenti si a inceput comercializarea sistemului complex de produse pentru pardoseli Artelit Professional.
Romania este una dintre tarile care au fost afectate sever de criza financiara. Piata constructiilor a cunoscut scaderi considerabile in perioada 2009-2010, de circa 30-40%, si chiar de 50% pe anumite segmente. “Recesiunea globala si scaderea cererii pe piata constructiilor au avut un efect negativ pentru multe companii romanesti. In ciuda declinului pietei, Selena Romania si-a majorat vanzarile de adezivi, etansanti, elemente de fixare si produse de hidroizolare. Rezultatele noastre sunt rezultatul consecventei strategiei de a asigura produse inovatoare si de calitate. Gratie acesteia, am castigat loialitatea clientilor si increderea lor in marca TYTAN”, a declarat Dorin Spataru, Administratorul Selena Romania.
Pastrarea nivelului ridicat si constant al calitatii produselor, in ciuda presiunilor crescande ale pietei de a reduce preturile, reprezinta doar unul dintre instrumentele Selena Romania de a combate efectele crizei. Compania, cu o experienta indelungata in vanzari directe in domeniul constructiilor, isi intareste prezenta pe canalele de retail si cauta noi oportunitati de afaceri. Gratie politicii proactive de vanzari, Selena Romania si-a adaugat portofoliului 200 de noi clienti in 2010. Unul dintre acestia este reteaua Metro, care detine peste 29 de unitati in intreaga tara. Patrunderea si in alte retele tip “hipermarket” este unul dintre obiectivele principale ale Selena Romania pentru perioada urmatoare.
„Planurile noastre vizeaza in continuare cresterea vanzarilor si diversificarea gamei de produse oferite. In acelasi timp, urmarim sa crestrem cota de piata a marcii TYTAN. Obiectivele noastre pentru viitor sunt foarte ambitioase – ne dorim ca pana in 2015 sa inregistram o cifra de afaceri de cel putin 10 mil. EUR”, a incheiat Spataru. Selena Romania estimeaza ca vanzarile companiei din 2010 se vor mentine la acelasi nivel al anului trecut cand au ajuns la 16,3 mil. lei
Selena Group este un producator si distribuitor global pentru o gama larga de produse chimice pentru constructii care se adreseaza utilizatorilor profesionisti si celor ocazionali. Selena, care este listata la Bursa de la Varsovia, isi distribuie produsele in peste 50 de tari de pe glob. Intregul Grup este format din 30 de companii aflate in diverse locatii in toata lumea, si include unitati de productie de ultima generatie in Polonia, Turcia, Spania, Coreea de Sud, China si SUA. Selena produce spume poliuretanice, etansanti, adezivi, mortare praf si sisteme de izolare. Activitatile Selena cuprind toate etapele dezvoltarii de produse: cercetare, productie, distributie, vanzari si marketing global. In 2009, Grupul Selena a raportat vanzari in valoare de 150 mil. EUR.