Ca urmare a deciziei British American Tobacco de a-şi alinia activităţile de comunicare pentru toate mărcile din regiunea Europei de Sud-Est sub umbrela unei singure agenţii de publicitate, incepand cu luna august, Ogilvy România şi British American Tobacco încheie un parteneriat care pe piaţa locală durează de peste 10 ani.
OgilvyAction România rămane agenţia de comunicare a diviziei internaţionale a British American Tobacco – Global Travel Retail Europe. Agenţia din România va coordona mai departe activităţile de comunicare în aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei – Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike, incluzând servicii de dezvoltare a conceptelor creative, dezvoltare şi implementare a activităţilor promoţionale, retail şi packaging design, precum şi dezvoltarea şi implementarea strategiei de comunicare directă cu consumatorul în peste 40 de ţari din lume.
“Dorim să mulţumim clientului British American Tobacco din România pentru un parteneriat extraordinar dezvoltat în ultimii 10 ani, care a adus creşteri semnificative pentru marcile Vogue, Pall Mall şi Viceroy şi care a sudat o echipa agenţie-client extrem de eficientă, într-o industrie a cărei comunicare de brand are nenumărate restricţii. Deşi încheiem colaborarea cu clientul local, OgilvyAction Romania continuă parteneriatul cu clientul internaţional, ca agenţie a diviziei Global Travel Retail, capabilă să comunice în 40 de pieţe simultan, în peste 15 limbi şi 40 de legislaţii diferite.” spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.
Ogilvy România a contribuit la lansarea şi impunerea pe piaţa românească a mărcii Viceroy, la succesul mărcii Pall Mall – brandul numarul 1 în categoria sa şi unul dintre cele mai vândute branduri din ţară, precum şi la construirea marcii Vogue care a devenit marca numarul 1 în segmentul SuperSlims. De-a lungul timpului, România a fost centru de excelenţă pentru marca Viceroy şi Pall Mall şi autorul unor campanii preluate în numeroase ţări din Europa şi din lume. De asemenea, Ogilvy România a fost agenţia care a extins comunicarea marcilor British American Tobacco în mediul digital.
“Este indiscutabil că echipa Ogilvy a avut performanţe excelente în cei peste 10 ani, şi că a reprezentat o importantă parte a succesului mărcilor Vogue, Pall Mall şi Viceroy. Decizia de a transfera toate conturile de comunicare în portofoliul unei alte reţele din Romania a fost foarte dificilă, datorita rezultatelor foarte bune înregistrate în aceşti ani. Cu toate acestea, a fost necesara datorita mărimii businessului gestionat de fiecare agenţie şi amprentei pe care o are în regiune reţeaua din care face parte agenţia locală.” a declarat reprezentantul BAT.
{mosloadposition user10}