Medic One, divizia specializată în comunicare medicală a grupului Lowe, devine astăzi companie independentă în cadrul aceluiaşi grup. Până în prezent divizia a funcţionat ca parte a Lowe&Partners. Prin lansarea de astăzi, Lowe Medic One, devine singura companie dedicată integral comunicării medicale pe piaţa din România. Compania va fi condusă de Oana Cociaşu, din poziţia de Managing Partner.
„Piaţa de comunicare medicală este foarte dinamică, lucru reflectat şi de investiţiile în comunicare care au plasat această industrie pe prima poziţie în topul advertiserilor în ultimii doi ani. De aceea am considerat că este oportun să lansăm o agenţie dedicată, construită în jurul nevoilor specifice acestei industrii. Alături de Oana, care este medic de profesie şi care ne este partener de peste 12 ani, am decis să consolidăm businessul Medic One, într-o formulă mult mai extinsă faţă de cea sub care am funcţionat în ultimii ani, pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale ale pieţei”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte şi CEO al grupului Lowe.
Dr. Oana Cociaşu, unul dintre puţinii experţi în comunicarea medicală din România, se va dedica dezvoltării şi extinderii agenţiei, din poziţia de Managing Partner.
Medic One oferă toată gama de servicii de advertising, singura deosebire fiind categoria de produse căreia se adresează: medicamente, servicii medicale, campanii educaţionale in domeniul sănătăţii, marketing social.
“Medic One are în spate o expertiză puternică în comunicare farma şi o echipă de oameni specializaţi exclusiv în proiecte medicale. Venim cu un suflu nou şi o abordare diferită a comunicării în acest segment, datorită combinaţiei unice de experienţă în publicitate, dar şi în medicină. Avem un background solid care ne va permite să-i ajutăm pe clienţi să-şi transmită mesajele către diferitele ţinte, printr-un plus de creativitate şi inovaţie, într-o piaţă cu reguli destul de restrictive”, spune dr. Oana Cociaşu, managing partner Medic One.
Cel mai recent proiect dezvoltat de echipa Medic One este campania globală de comunicare pentru Prostenal difuzată în mai multe ţări europene. Agenţia a câştigat pitchul internaţional organizat anul trecut de Walmark în Cehia unde a participat la selecţie alături de alte două agenţii de creaţie din Cehia şi Polonia.
Printre campaniile coordonate în ultimii ani de echipa de comunicare medicală se numără: campania corporate Labormed (prima campanie dezvoltata de un producator de medicamente generice în România), campania pt Banca de Alimente si cea de Prim Ajutor pt Crucea Rosie, sau campania “Gata cu pretextele” pentru Canesten Gyn care a fost premiată cu aur la Effie, la categoria Farmaceutice.
În cei peste 19 ani de experienţă în comunicare, dr. Oana Cociaşu a combinat cu succes medicina cu advertisingul. Ea este absolventă a Universităţii de Medicină şi Farmacie din Bucureşti, specializarea oncologie pediatrică, şi a unor cursuri intensive de publicitate şi comunicare medicală la New York, Frankfurt şi Viena.
{mosloadposition user9}