MEDAS, unul dintre primii 5 jucători pe piața de servicii medicale private, promovează respectul față de pacienți sub un nou slogan “Sănătatea așa cum trebuie să fie.”, oferind servicii medicale performante și în egală măsură accesibile tuturor. Grupul Leo Burnett este cel care a regândit strategia de brand MEDAS, care se reflectă și într-o nouă identitate vizuală.
“Când am început să lucrăm la campania MEDAS, ne-am dat seama că, dacă ne asumăm un discurs sincer, avem o oportunitate de comunicare foarte mare. Este cunoscut faptul că sistemul medical are în acest moment o mulțime de provocări: cel privat este perceput ca fiind destul de scump, în timp ce sistemul de stat se dovedeste de multe ori ineficient. Ne dorim ca MEDAS să reprezinte o alternativă decentă și transparentă în sistemul medical românesc, care să vorbească despre normalitate și respect pentru pacienți” a declarat Anda Lazăr, Client Service Director Leo Burnett Interactive.
Noul logo MEDAS subliniază direcția și valorile afirmate: profesionalism, seriozitate, pricepere si umanitate. La prima vedere, logo-ul realizează o identificare clară a domeniului de activitate si a zonei de expertiză, cu câteva nuanțe care vin să sublinieze calitatea actului medical, emoție, feminitate și eleganță. Aceste ultime valori se potrivesc domeniului, pentru că grija și apropierea față de pacient sunt caracteristici esențiale ale unui act medical uman și profesionist.
Rebranding-ul MEDAS este unul complet, de la strategie (poziționarea în zona de bun simț și decență a ofertei medicale) până la identitatea de brand (schimbare logo-ului, sloganului, a elementelor vizuale și, implicit, a materialelor de comunicare). Campania de imagine este una integrată, fiind prezentă în print, radio, outdoor și online. De asemenea, există și o componentă de PR, realizată de agenția de relații publice din grup, The Practice.
““Valorile MEDAS ghidează întreaga activitate încă de la începuturile sale, însă nu erau până acum cristalizate într-un mesaj clar şi de impact pentru toţi pacienţii noştri, care să exprime exact esenţa MEDAS. În acest moment, suntem bucuroşi să putem pune şi în cuvinte ceea ce noi ştiam de multă vreme despre companie. Ne dorim ca toată lumea să ne privească exact așa cum suntem: o alternativă demnă de luat în calcul în sistemul medical românesc, care răspunde nevoilor existente în acest moment pe piață. Grupul Leo Burnett a înțeles foarte bine provocările pe care le avem în această industrie, dar și nevoile noastre de comunicare, oferindu-ne soluții în egală măsură creative și ancorate în realitate. De acum înainte, MEDAS promite democratizarea accesului la servicii medicale de calitate” a declarat Dr. Simona Iolanda Ateia, director general al lanțului de clinici MEDAS.
Compania, care estimează o cifră de afaceri de 28 de milioane RON pentru anul în curs, reprezentând un avans de 20% al cifrei de afaceri, a planificat o investiție de 450 000 de euro pentru acțiunea de rebranding.
Cu o experienţă de peste şapte ani pe piaţa medicală privată, Centrul Medical MEDAS deţine în prezent şase clinici medicale: MEDAS Professional, MEDAS Unirea, MEDAS Feminis, MEDAS Titan, MEDAS Gabroveni şi MEDAS Piteşti, şase laboratoare (patru în Bucureşti, unul în Giurgiu şi altul în Piteşti), precum şi cinci departamente de radiologie şi imagistică medicală. În momentul de faţă, Centrul Medical MEDAS are peste 170 de cadre medicale care se perfecţionează continuu, peste 745.000 de pacienţi beneficiind până la sfârşitul anului 2010 de serviciile medicale oferite în peste 30 de specialități medicale și chirugicale. În cadrul MEDAS activează şi un Centru de Excelenţă în Urologie pentru depistarea cancerului de prostată.
Grupul de comunicare Leo Burnett cuprinde agențiile Leo Burnett, Starcom MediaVest, 23 Communication Ideas, The Practice, iLeo, Digital Star și The Geeks. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de peste 300 de premii și nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al celor 7 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de success.