Ieri, 26 octombrie, a avut loc conferinta anuala a grupului Leo Burnett Romania. Deja devenite traditie, conferintele anuale Leo Burnett analizeaza in amanunt anul ce a trecut si stabilesc obiectivele si actiunile pentru anul urmator.
Anul acesta, tema celei de-a sasea conferinte a fost GRUPUL Leo Burnett.
“Intr-o piata in crestere, cu din ce in ce mai multe si mai diverse proiecte, venite de la din ce in ce mai multi clienti ce isi doresc sa lucreze cu cea mai buna agentie din tara, solutia pentru o crestere sanatoasa se impune de la sine. Nevoile diversificate ale brandurilor de care ne ocupam, specializarile din ce in ce mai diferite pe care acestea le reclama, dar si cresterea importanta a numarului de colegi din fiecare an ne determina sa venim cu o solutie de grup.
Un grup Leo Burnett cu aceeasi misiune de a fi cea mai buna organizatie de comunicare din Romania, insa cu structuri care sa se dedice mai bine si mai indeaproape nevoilor de comunicare ale marcilor si clientilor nostri, dar si care sa genereze climatul de care avem nevoie. Distantele dintre lideri si cei pe care ii conduc vor deveni mult mai mici. Toate aceste structuri vor fi conduse de «purtatori autorizati de vis» iar asta va duce atat la cresterea si dezvoltarea unor noi lideri in cadrul grupului, cat si raspandirea contagioasa a «visului» “, declara Ioana Iordache, CEO al grupului Leo Burnett Romania.
Din noul grup vor face parte, pe langa Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink, trei noi entitati. Prima se va numi 23 si este descrisa ca un “idea shop”.
“ 23 incearca sa creeze o noua piata, pana acum inaccesibila agentiilor clasice de publicitate. Este vorba despre o companie care va raspunde nevoilor de comunicare ale marcilor cu altfel de idei decat cele consacrate de advertising. Uneori vor fi idei de business, alteori de PR, uneori vor fi evenimente sau flash mob-uri, sponsorizari, campanii sociale, insule dedicate in secondlife.com sau poate idei privind arhitectura noului sediu. Iar uneori vor fi si spoturi sau printuri. Depinde exclusiv de nevoia marcii respective.”, sustine Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al grupului.
Celelalte doua companii noi din grup vor avea ca si obiecte de activitate PR-ul, respectiv comunicarea interactiva.
“Am incercat sa raspundem necesitatilor de PR sau interactive ale marcilor din interiorul agentiei Leo Burnett, insa ne-am dat seama ca aceste domenii sunt atat de vaste si de complexe incat numai companii dedicate, conduse de oameni pasionati, pot face intr-adevar performanta.”, a spus Stefan Iordache, Chief Operating Officer.
Schimbarile nu se opresc aici. Noile structuri vor fi conduse de lideri noi, acei “purtatori autorizati de vis”, dupa cum i-a denumit Ioana Iordache.
Astfel, agentia Leo Burnett Romania va fi condusa de o echipa formata din Roxana Dumitru, Managing Director si Razvan Matasel, Deputy Managing Director, iar departamentul Creatie, coordonat in continuare de Bogdan Naumovici, va numara nu mai putin de 3 directori creativi. “Vor avea independenta deplina. Eu voi fi aici doar ca sa ii ajut ori de cate ori mi-o vor cere. Am incredere deplina in ei si sunt convins ca vor continua drumul ascendent al lui Leo Burnett”, spune Bogdan Naumovici.
23, shop-ul de idei al grupului va fi condus de un alt burnetter cu experienta si anume Elena Livinti, Managing Director si Bogdan Naumovici, Creative Director: “Era simplu sa facem un butic de creatie de spoturi si printuri. Dar credem ca, pe piata, e nevoie de altceva.
Avem nevoie sa ne scoatem pe noi, dar si piata, dintr-o zona de confort, calduta. Si cine sa deschida noi cai decat un leader, asa cum este grupul Leo Burnett?”.
Starcom si Starlink vor fi, ca si pana cum, conduse de Carmen Chipuc si Marcel Straut, iar conducerea celorlalte doua noi companii va fi anuntata in viitorul apropiat. “Sunt doi oameni care nu numai ca sunt specialisti dovediti ai domeniilor respective, insa noi suntem siguri ca avem aceleasi obiective si aceeasi intelegere a filozofiei noastre de business.”
Ioana Iordache ne asigura, in incheiere: “Solutia noastra nu este conceputa ca sa ne aduca mai multi bani sau ca sa putem factura de pe mai multe companii pentru acelasi lucru, asa cum se mai intampla pe piata noastra. Este ceea ce sustinem, cu buna-credinta, ca pot rezolva aceste doua aspecte aparent de neimpacat: asigurarea unei cresteri solide intr-o piata cu nevoi din ce in ce mai diversificate si pastrarea unui climat si a unui spirit care sa ne faca sa venim in fiecare zi la serviciu cu zambetul pe buze. Este solutia noastra pentru visul nostru: winning with a smile. Sau asa cum spunea Leo Burnett: «It seems to us there should be less concern about the dimensions of a business. And considerably more concern about its heartbeat – the values, the zest and spirit behind its physical and financial façade. »”
{mosloadposition user10}