Grupul Leo Burnett România anunță lansarea oficială a Arc, agenție specializată în shopper marketing & brand activation. Arc va oferi clienților săi soluții complete de brand activation, de la strategie, creație, dezvoltare și implementare pentru campanii de shopper, până la media & digital shopper experience.
“Suntem bucuroși că putem adăuga o nouă competență în portofoliul de servicii al grupului Leo Burnett. Arc are competențele și resursele necesare pentru a răspunde nevoilor unei piețe din ce în ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achiziție. Noua agenție este pregătită să răspundă acestei nevoi cu shopper marketing know-how și cu expertiza solidă a oamenilor săi în înțelegerea și comunicarea cu cei aflați în fața deciziei de cumpărare”, a declarat Ștefan Iordache (CEO, Leo Burnett Group).
Comportamentul consumatorului de astăzi este mult mai complex, deci, mai greu de anticipat și influențat, un adevăr care pune la încercare abordările clasice ale agențiilor de publicitate. Arc își propune să conceapă strategii și mesaje specifice, relevante și de actualitate pentru shopper, indiferent de etapa din procesul de achiziție în care se regăsește acesta și de mediul de comunicare utilizat.
În fața tuturor acestor provocări, agenția Arc aduce experiența de peste 10 ani pe shopper marketing, digital, ATL, producție & event a membrilor echipei sale. Noua agenție va fi condusă de Liviu Toader, în calitate de Managing Director, secondat de Codrina Ciubotaru, în calitate de Client Service Director.
“Shopper-ul de astăzi este diferit de shopper-ul de ieri. Este un individ sofisticat, cu posibilități virtual nelimitate de informare și alegere. El nu este singur, ci face parte dintr-o comunitate, în care dialogul dintre membri este mai facil ca oricând, datorită tehnologiei. Dacă în trecut consumatorul devenea shopper doar în momentul în care pășea în magazin, iar o simplă prezență la raft a unui produs îi asigura acestuia succesul, astăzi delimitarea dintre consumator și shopper devine din ce în ce mai neclară. Tehnologia tot mai accesibilă și mai performantă îi permite consumatorului o transformare instantanee în shopper: el se poate informa și poate cumpăra oricând, orice și de oriunde”, a declarat Liviu Toader (Managing Director, Arc).
Grupul Leo Burnett Worldwide are competențe solide în shopper marketing, prin intermediul Arc Worldwide, divizia sa specială de intelligent brand activation, care numără în prezent 32 de birouri la nivel internațional. Agenția Arc este afiliată internațional la Arc Worldwide.