Grupul GEFCO a raportat o cifră de afaceri de 3.351 milioane de euro în 2010, o creștere de 16% față de 2009. Venitul operațional a ajuns la 198 milioane de euro, adică 5,9% din cifra de afaceri.
Grupul GEFCO a revenit la nivelul cifrei sale de afaceri dinainte de criză. Rezultatele înregistrate în 2010 sunt rezultatul mai multor acţiuni convergente: un management riguros al cheltuielilor operaţionale şi de achiziții, eforturi susţinute de către forţele de vânzare pe pieţele prioritare, precum şi redresarea pieţelor de automobile, stimulate prin intervenţii guvernamentale, printre care și prima de casare.
Implementând o strategie profitabilă de creștere în industrie, cu fiecare an grupul își sporește eforturile de diversificare pe sectoare. Cifra de afaceri realizată în urma colaborării cu marii producatori a crescut la 1.217 milioane de euro în 2010, cu 16,3% mai mult față de anul anterior.
Realizând 77% din creşterea sa în afara Franţei, GEFCO își confirmă ambiţia de a acorda prioritate dezvoltării internaţionale în zonele geografice cu creştere rapidă: +63% în America de Sud, +38% în Europa Centrală şi de Est şi +41% în ţările din Maghreb şi în China.
GEFCO își extinde continuu aria de acoperire geografică, cu obiectivul de a deschide două filiale pe an. În 2010, grupul GEFCO și-a stabilit prezenţa în Bulgaria şi Kazahstan.
În 2011, GEFCO îşi va continua strategia de dezvoltare internaţională în Europa Centrală şi de Est şi mai ales în Asia, prin consolidarea activităţilor sale din China, unde este reprezentată în prezent de trei entităţi (GEFCO China, GEFCO Hongtaï şi GEFCO Hong Kong), şi prin stabilirea unei prezenţe în India.
Obiectivul grupului GEFCO pentru 2015 este o cifră de afaceri de 5,2 miliarde de euro şi venituri curente din exploatare de 5,5%.