Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, a încheiat prima jumătate a anului 2019 în creștere, având o cifră de afaceri de 90 milioane de lei (19 milioane de euro). Atitudinea pozitivă de consum a clienților a dus la o creștere de 10% a bonului mediu, iar până la finalul anului grupul estimează atingerea pragului de 5 milioane de clienți.
Dinamica pozitivă ce a dus la creșterea cifrei de afaceri a Grupului City Grill cu 11% față de perioada similară a anului precedent este una organică și se datorează atât creșterii naturale a numărului de clienți, cât și investițiilor în tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite. De asemenea, programul de fidelitate Out4Food, care a depășit 120.000 membri, rămâne un indicator de performanță, iar clienții acestuia generează 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.
Am fost avantajați în prima jumătate a anului și de vremea bună, care ne-a ajutat să deschidem mai devreme decât de obicei terasele. Dincolo însă de factorii pe care nu-i putem influența, precum vremea, ne bucurăm să vedem o creștere constantă a programului Out4Food, un barometru elocvent în fidelizarea clienților, dar și o dinamică pozitivă în creșterea calității serviciilor oferite, având în vedere investițiile din 2018 în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Prima jumătate a anului a fost marcată de investiții ce au depășit 1,5 milioane de euro, direcționate atât câtre modernizarea și consolidarea locațiilor existente, dar mai ales către deschiderea de noi spații. Primul a fost noul restaurant Becker Brau, deschis în spațiul fostei fabrici de bere, cu o suprafață de 1.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 500 de persoane. A urmat extinderea Hanului lui Manuc, cu un spațiu stradal, care se adresează tuturor celor în cătarea unor produse cu specific și ingrediente locale.
Anul acesta, grupul a ajuns la aproape 1.500 de angajați, de 30 de ori mai mult decât în 2004, când a fost deschis primul restaurant, devenind unul dintre angajatorii preferați din industrie, datorită longevității și siguranței locului de muncă, Grupul City Grill fiind într-o dinamică permanentă, dar și datorită nivelului salarial și formării profesionale continue asigurate prin intermediul Academiei City Grill.
Avem în vedere finalizarea investițiilor la Hanu’ Berarilor Casa Soare, care se ridică la 1 milion de euro, însă nu ne limităm la acestea. Suntem mereu în căutare de spații noi, de deschideri de noi restaurante, dar și de parteneriate la nivel național, inclusiv pe segmentul de furnizori, așa că atunci când se ivește oportunitatea unui colaborări care se potrivește filozofiei grupului nostru, suntem deschiși la noi investiții, a mai precizat Daniel Mischie.
În ceea ce privește comportamentul de consum, tendințele actuale arată dominația restaurantelor pentru prânz (convenience) și a restaurantelor eveniment (dinner), precum și a livrărilor. Cu mutarea accentului către calitate și produse locale, topul preparatelor preferate de clienți ilustrează perfect aceste tendințe. Astfel, în top rămân micii, produs reprezentativ al City Grill, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru’ cu Bere, rața pe varză și papanașii, care sunt legate de Hanu’ Berarilor, dar și sarmalele cu mămăligă și ciorbele.
Grupul City Grill a împlinit anul acesta 15 ani de activitate în domeniul hospitalității în România, fiind cel mai important angajator din industrie. Pentru acest an, grupul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10 procente față de 2018, ajungând astfel la 42 milioane euro.