Pe 14 ianuarie 2015, Grupul Chèque Déjeuner scrie o noua pagina in istoria sa, devenind Grupul Up.
Aceasta noua identitate este in concordanta cu schimbarile strategice din cadrul grupului, care, in doar cativa ani, a trecut de la stadiul de intreprindere bazata pe produse, la cel de grup mondial de servicii. Acest nou nume, care este insotit de refacerea totala a identitatii grafice, transmite ideea unor noi perspective si a unui plan strategic ambitios.
Filiala din Romania, Chèque Déjeuner România va trece, de asemenea, prin aceste schimbari la nivel de identitate si va deveni Up Romania.
„Acest nou nume reflecta perfect valorile si personalitatea grupului nostru, subliniind bogatia si diversitatea ofertei noastre, fiind totodata dovada dimensiunii sale internationale. Numele “Grupul Up” a fost, prin urmare, o alegere evidenta, un nume al progresului, al dinamismului si al optimismului.” – Catherine Coupet, Presedinte si Director General al grupului Up.
Un nume care reflecta valorile pe care a fost fondat grupul
De peste 50 de ani, grupul si-a dezvoltat activitatea prin produse si servicii care ofera solutii pentru o viata mai buna si contribuie la progresul social. Valorile sale fundamentale, solidaritatea, inovatia, antreprenoriatul, responsabilitatea si adaptabilitatea, il fac sa fie un grup cooperativ care se diferentiaza fata de alti actori din piata prin atuuri unice.
Astazi, grupul este parte din viata a peste 26 de milioane de persoane din intreaga lume prin sute de marci, produse si servicii. Solutiile sale au fost modernizate pe masura ce au avut loc dezvoltari tehnologice si utilizate in noi scopuri. In fata acestor evolutii, numele „Groupe Chèque Déjeuner” nu mai era suficient pentru a transmite bogatia activitatilor sale.
Din acest motiv, in 2015, grupul a ales o noua identite vizuala capabila sa marcheze viitorul si sa ii confere o noua forta. Acum, devine grupul Up, sinonim cu actiunea, miscarea si progresul.
In ultimii ani, grupul s-a extins in special la nivel international si este prezent in acest moment in 14 tari. Noua identitate reflecta dimensiunea mondiala, denumirea Up semnificand atingerea unor noi culmi. In plus, numele este universal si poate fi usor inteles la nivel international.
Noul logo utilizeaza codurile istorice identitatii grupului, pastrand culoarea portocalie, forma patrata, si fontul, fiind o proiectie clara a valorilor de mobilitate si modernitate ale grupului.
Toate marcile grupului, in toate tarile in care isi desfasoara activitatea filialele sale, vor prelua aceasta noua identitate si isi vor transforma logo-urile, dupa cum urmeaza: numele de marca este precedat de simbolul Up.
De exemplu, marcile Chèque Déjeuner sau Cadhoc devin:
In acest context, Chèque Déjeuner Romania in urma procesului de rebranding al grupului international, devine Up Romania si urmeaza un amplu proces de rebranding al insemnelor grafice pentru toate produsele si marcile implementate la nivel local.
Pentru 2015, Up Romania si-a gandit strategia de brand, astfel incat activitatea sa sa fie guveranata de 4 piloni importanti, desprinsi din filosofia generala a grupului si adaptati la realitatile pietei locale. Pilonii sunt: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul. Aceste valori vor fi declinate in activitati specifice pe intreg anul 2015 si vor transmite atat in interiorul, cat si in exteriorul companiei, filosofia de business desprinsa din strategia grupului.
„Evolutia Up Romania confirma succesul international al grupului, iar rebranding-ul reprezinta un moment important, in care avem ocazia sa punem si mai mult in evidenta valorile si viziunea pentru viitor. Pe tot parcursul anului 2015 vom avea actvitati care vor integra viziunea noastra , o vor confirma si comunica spre toti stakeholderii nostri.” – Elena Pap, Director General Up Romania
Grupul Up, o noua conducere
In octombrie anul trecut, Catherine Coupet, in varsta de 49 de ani, a preluat conducerea de la Jacques Landriot si a fost numita Presedinte Director General. Preluand conducerea acestui proiect colectiv, intenționează să devolte grupul, luand in considerare modelul cooprativ al viitorului.
Cu un model de guvernare federativ, grupul Up combina eficienta economica si echitatea sociala. Acest model garanteaza fiabilitatea deciziilor si implica direct angajatii in reusita grupului. Pentru a intari acest atu unic, grupul Up a decis sa impulsioneze o noua cooperare dinamica, asociind mai multi salariati la capitalul societatii si dezvoltand principiile democratiei participative.
Noua conducere si consolidarea democratiei la nivelul companiei insotesc schimbarile la nivelul grupului Up.
Orientari strategice
Grupul Up a ales sa isi concentreze strategia pe trei piloni: consolidarea modelului sau unic federativ, accelerarea dinamicii inovatiei si dezvoltarea retelei sale internationale. Aceasta strategie face ca grupul Up sa fie un actor economic si social unic pe piata pe care activeaza.
Grupul Up:
Grupul Up este un grup international independent si solid care apartine salariatilor sai. Comercializeaza produse si servicii sub diferite forme : cecuri, carduri sau aplicatii mobile in 14 tari. In fiecare zi, insoteste peste 26 de milioane de persoane din intreaga lume. Grupul Up reuneste 2300 de angajati si a realizat, in 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro. www.up-group.coop
Up Romania:
Up Romania a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti. Beneficiind de experienta de 50 de ani a Grupului, Up Romania ofera garantia unor servicii fiabile si performante. Portofoliul de produse Up Romania include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de cresa si tichetele sociale.