Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul Carrefour deschide primul supermarket din Giroc, Judeţul Timiş, Market Giroc

Carrefour a deschis azi, 15 decembrie 2016, primul supermarket din Giroc, Market Giroc, ajungând la un număr de 116 magazine în acest format.

Noul supermarket, Market Giroc, își așteaptă clienții cu o echipă de profesioniști gata să ofere o experiență de cumpărături cât mai plăcută!

Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale. De asemenea, clientii pot gasi o sortimentatie bogata pe segmentele lactate-brânzeturi, măcelărie, băcănie, panificație și patiserie, produse de pescărie, legume-fructe, semi-preparate, produse internaţionale, produse bio şi dietetice, dar şi produse non-alimentare de igienă şi de întreţinerea casei.


Date cheie despre supermarket-ul Giroc:
1.    Adresă: Calea Timisoarei, nr. 1, Giroc, Judetul Timis
2.    Plaja orară de deschidere:
• Luni – Sambata: 8:00-22:00
• Duminica: 8:00-20:00
3.   Număr de produse: 8000
4.    Suprafața magazinului: 780 m²
5.   Număr case de marcat : 4
6.   Locuri de munca nou create : 30
7.   Locuri de parcare gratuite : 58
8.   Contact magazin:
• Tel.: 0374 832 790
• Fax: 0374 832 791.

Gama de servicii a noului Market include:
• Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc să afle diferite informații legate de produsele, serviciile disponibile, precum și alte informații utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;
• Multiple modalități de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronică prepay, plata cu mobilul.

Magazinul Market este o nouă formă de comerț care se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket:
• rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul.
• prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour să găsească zilnic produse de calitate și foarte proaspete. În acest sens, Market schimbă sau rambursează în 7 zile suma platită pentru un produs dacă acesta nu satisface deplin așteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacție sau rambursare!”.
• produse Marca Proprie Carrefour. “Economisești și ai și calitate!”: Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marcă proprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic față de prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate.
• aproape de casă: este primul atribut care diferențiază supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie să devină un vecin de încredere, unde gasești zilnic, tot ce ai nevoie.
• produse bio și dietetice: Market include în gamă și produse speciale pentru sănătatea clienților săi.
• fructe și legume: Tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă și de o prospețime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calității.
• profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcționează cu o echipă de profesioniști, bine formați, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, zilnic.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.