BBDO anunță lansarea unui tool complex de monitorizare calitativă și cantitativă pentru social media, dezvoltat în limba română de către Kaleidoscope, agenția de comunicare digitală a grupului.
ZURF aduce toate platformele sociale în același loc, cu acces în timp real la datele colectate și posibilitatea de raspuns direct din interiorul aplicației.
Aplicația evidențiază sentimentul din jurul brandului conform exprimărilor semantice în limba română și oferă o interfață simplificată de acces la graficele și diagramele analitice.
"Social media, la fel ca și canalele clasice de comunicare, are nevoie să poată fi analizată coerent și să raporteze rezultate", consideră Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope. „Dincolo de indicatorii cantitativi, ne interesează și sentimentul dezvoltat în jurul unui brand în acest mediu extrem de dinamic. Este exact ceea ce poate face ZURF în România, folosind una dintre cele mai bune aplicații la nivel european", precizează Cristian Pantazi.
ZURF este o aplicație dezvoltată la nivel international de către uberVU și localizată pentru România de către Kaleidoscope, care deține și drepturile exclusive de utilizare.
„Ne bucurăm să constatăm că brandurile din România încep să fie tot mai interesate să investească în social media, iar echipa Kaleidoscope are un nivel foarte bun de ințelegere a fenomenului și curajul de a face pionierat în acest domeniu. Nu putem fi decât mandri că aducem uberVU și în România și extrem de fericiți cu parteneriatul nostru strategic cu Kaleidoscope", apreciază Vladimir Oane, fondator uberVU.
Odată cu lansarea ZURF, companiile prezente în mediul digital vor avea imaginea de ansamblu, dar și de detaliu, asupra modului în care consumatorii reacționează la mesajele brandului, asupra preocupărilor principale legale de brand și a tonului în care utilizatorii din România își exprimă opiniile pe diverse subiecte de interes.
Rezultatele cantitative și calitative generate de aplicație pot deveni barometrul necesar pentru aprecierea eficienței unei campanii de comunicare. Rezultatele pot indica, de asemenea, necesitatea adaptării dialogului cu consumatorii în funcție de reacția acestora la mesaje.
În afara funcționalităților în timp real, ZURF oferă posibilitatea de a găsi cele mai populare povestiri din social media în ultimele 3 luni, cu toate opțiunile de analiză necesare, punctând, astfel, evoluția sentimentului din jurul unui brand și, implicit, a impactului campaniilor de comunicare.
Odată cu lansarea aplicației ZURF, Grupul BBDO dezvoltă și divizia operațională Digital Consulting, care va funcționa în cadrul agenției Kaleidoscope.
Echipa de consultanți digitali va asigura suport pentru adaptarea unei campanii în funcție de feedbackul obtinut direct din online și va participa eficient la dialogul cu consumatorii, atunci când social media găzduiește o conversatie care necesită intervenții rapide din partea brandului.
Despre Kaleidoscope
Kaleidoscope este agenția digitală de creatie a grupului BBDO Romania. Motivată de ambiția de a crea idei interactive și relevante pentru consumatori, cu impact semnificativ asupra modului în care aceștia percep și se raportează la branduri, Kaleidoscop are în portofoliul de clienți: Philips, Dacia, Bayer, Pepsi, UNIQA, Skittles.
Despre BBDO Romania – Grupul BBDO România face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de agenţii din lume in 2010, conform The Gunn Report. BBDO Worldwide este parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. Din grupul BBDO România fac parte agențiile: Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity, Kaleidoscope, Upgrader și Exact.
Despre uberVU
uberVU oferă brandurilor monitorizare social media în timp real. Fondată la Londra de către trei români după caștigarea Seedcamp în 2008, compania are sute de clienți în toată lumea, printre ei aflându-se nume precum T-Mobile, The World Bank sau NBC.