Portofoliul de clienţi al grupului BBDO România se extinde cu unul dintre principalii jucători pe piaţa financiar – bancară: Volksbank România. Noul client a fost câştigat recent, în urma unui pitch la care au participat patru agenţii de creaţie. Procesul pitchului a fost unul riguros şi transparent, iar decizia a fost luată rapid.
BBDO România urmează să gestioneze implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.
„Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi ne aflăm acum în punctul în care care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing. În urma unui pitch foarte competitiv, unde toţi participanţii au adus viziuni extrem de interesante, am ales să lucrăm cu grupul BBDO. Ceea ce grupul BBDO ne-a propus reprezintă, credem noi, cele mai relevante idei şi feluri de a conecta brandul cu clienţii din domeniul bancar. Intenţia noastră este să construim pe termen lung în jurul unei idei de brand puternice”, declară Alfred Borcan, Marketing Director Volksbank România
„Am simţit de la prima întâlnire determinarea echipei Volksbank de a construi un brand puternic care să fie în permanentă legătură cu clienţii din domeniu bancar. Ne-a motivat felul în care Volksbank România şi-a definit viziunea şi obiectivele, astfel încât ne-am luptat foarte mult să fim partenerul lor pentru comunicare”, declară reprezentanţii grupului BBDO România.
{mosloadposition user9}