de business in 2015
Grupul de companii Active Power Solutions (APS), deținut de antreprenorul clujean Cătălin Chiș, a încheiat anul 2014 cu o creștere de 60% a cifrei de afaceri, de la 2,8 mil. euro în 2013, la 4,5 mil euro la finalul anului 2014, un număr de 300 de angajati și 13 birouri deschise în România și unul în Marea Britanie.
“Strategia Grupului APS înseamnă dezvoltarea de soluții care să faciliteze creșterea mediului de business și a comunităților locale. Motorul nostru de business este încurajarea creșterii sănătoase, toate activitățile grupului fiind orientate pe ideea de business community”, declară antreprenorul Cătălin Chiș.
Strategia de dezvoltare pe termen lung vizează, la nivel intern, zona de resurse umane, prin atragerea și valorizarea de talente în cadrul grupului – care și-a dublat numărul de angajați în câțiva ani – respectiv abordarea de noi zone de business.
În 2014, Grupul APS și-a facut debutul pe zona de soluții de comunicare B2C, prin deschiderea primelor magazine Vodafone în franciză, ceea ce a generat și primele vânzări în retail ale grupului.
Tot în 2014, a avut loc achiziția companiei Barandi, care a determinat abordarea piețelor internaționale în domeniul soluțiilor software, iar antreprenorul este în continuare deschis către astfel de parteneriate.
În ceea ce priveste anul 2015, Cătălin Chiș estimează o creștere de 25% a cifrei de afaceri pe actuala structura a organizatiei, iar pentru a deschide noi perspective de dezvoltare, Grupul APS intră în 2015 cu o nouă linie de business: un start-up în domeniul sănătății.
“Am lansat recent în România DOCTRINA, cea mai performantă platformă de comunicare destinată acestei industrii, care va asigura interconectarea permanentă între medici, farmaciști și companiile producătoare de medicamente, astfel încât specialiștii în domeniu să fie la curent cu soluțiile de îmbunătățire a sănătății imediat ce acestea devin disponibile pe piață”, menționează Cătălin Chiș.
Funcționarea platformei în România este rezultatul parteneriatului dintre Grupul APS și compania slovenă Doctrina, organizatie specializată în soluții de marketing și comunicare destinate pieței farmaceutice.
Grupul APS a desfășurat deja o serie de activități în domeniul sănătății si înainte de 2015, prin devoltarea de soft destinat acestei piețe, produsul său – MedXline – fiind adresat gestionării clinicilor medicale și optimizării modului de funcționare al acestora.
Antreprenorul Cătălin Chiș este implicat activ în comunitate prin Fundația ”Părinți din România” care a inițiat primul call-center non stop pediatric de stat din România PEDITEL 1791. Lansat în 2014, acesta funcționează în cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj Napoca și este finantat de către Fundația Vodafone România, prin programul Mobile for Good.
Născut ca urmare a unei necesitati majore de suport si preventie pentru părinti, serviciul PEDITEL 1791 la care au apelat peste 8800 de părinti a dus, într-un singur an, la scăderea cu 14,5% a numărului de intervenții de urgență pentru pacienții cu vârstă până în 18 ani din Cluj și are un grad de satisfacție de peste 97% în rândul beneficiarilor.
Legat de performanțele din 2015 ale Grupului APS, pentru inovație și impactul semnificativ în business, două dintre soluțiile software dezvoltate de echipa sa sunt nominalizate la categorii distincte în cadrul competiției pan-europene European IT&Software Excellence Awards 2015.
Competiția se desfașoară în această perioadă la Londra, iar Life is hard, compania dezvoltatoare din cadrul Grupului APS, este singura companie românească intrată în finală.