Infiintata in anul 1999 la Cluj, de catre Marius Mihaescu si Horia Manea, Grup Sapte aniverseaza anul acesta 14 ani de field marketing si interactiune cu shopperii, situandu-se pe primele locuri in topul agentiilor de BTL in ceea ce priveste cifra de afaceri si numarul de campanii derulate de-a lungul timpului.
180 de milioane de contacte in 14 ani de Grup Sapte
Primul proiect, implementat in anul 2000 la nivel national, a deschis seria parteneriatelor pe termen lung, aceasta fiind de altfel prioritatea numarul 1 pentru Grup Sapte. In cei 14 ani, agentia a realizat 180 milioane de contacte cu consumatorii romani in cadrul campaniilor de BTL desfasurate pentru clientii sai, prin intermediul angajatilor si a colaboratorilor pe termen scurt ai agentiei.
In 2012, Grup Sapte a obtinut certificatul ISO 9001/2008 asigurand astfel prin actiunile sale o calitate constanta a serviciilor sale, recunoscuta la nivel international. De altfel, in 2011, agentia a deschis seria parteneriatelor internationale, implementand in Croatia, Bulgaria si Republica Moldova o serie de proiecte de comunicare in-store pentru clientii sai.
«Aniversarea celor 14 ani reprezinta pentru noi un sistem de parteneriate de lunga durata, dezvoltat atat cu clientii cat si cu angajatii nostri, asigurarea calitatii si aderarea la standardele clientilor, in acelasi timp cu urmarirea politicilor interne ale companiei. Strategia pentru anii urmatori urmeaza trendul adaptarii continue la cerintele pietii, respectiv comunicarea cu shopper-ul pe cat mai multe canale» declara Florina Mihaescu, Managing Director Grup Sapte.
In prezent, Grup Sapte are o echipa de 523 de angajati permanenti si 16 birouri operationale ce functioneaza ca hub-uri regionale si asigura acoperire nationala.