“Un pas important intr-o piata dinamica”
Grundig isi intareste pozitia pe piata Est Europeana deschizand biroul de reprezentare in Romania. Obiectivul este de a intra pe piata de electronice in plina dezvoltare din Romania.
“Biroul din Romania face parte din strategia de extindere la nivel international pentru brand-ul Grundig, acest lucru fiind considerat un pas important”, spune Otto Reinke, Director International de Vanzari responsabil pentru dezvoltarea biroului din Romania. “Romania are cea mai rapida dezvoltare economica din tarile care au intrat recent in UE; avand in vedere cei 22 milioane de consumatori, consideram ca este una dintre pietele cu potential real pentru produsele electronice Grundig. “
Pana in prezent, importurile pentru Romania erau coordonate exclusiv din Nuremberg. O data cu deschiderea reprezentantei din Romania, vanzarile, marketing-ul, relatiile cu consumatorii si service-ul vor fi organizate prin biroul din Bucuresti. Country Manager pentru Grundig Romania este D-ul Mugur Stefan; el avand o experienta semnificativa acumulata dea lungul anilor atat in domeniul produselor electronice si electrocasnice, cat si in retail. Obiectivele imediate pentru D-ul Mugur Stefan sunt consolidarea relatiilor existente si extinderea afacerii, facand apel la oportunitatile oferite de piata actuala. “Grundig este un brand cu notorietate in randul consumatorilor din Romania, fiind recunoscut datorita calitatii si increderii oferite. Aceasta este baza pe care dorim sa dezvoltam si sa sustinem piata”, spune Mugur Stefan.
Un partener de incredere cu un portofoliu larg de produse
Otto Reinke are incredere ca prin deschiderea reprezentantei Grundig va oferi servicii de calitate si suport optim pentru consumatori. ”Dorim sa ne prezentam de la inceput ca fiind o companie de incredere pentru partenerii nostri, cu produse de inalta calitate, scopul fiind consolidarea pozitiei pe piata. Avem incredere ca dezvoltarea economica a Romaniei va continua si in anii urmatori, iar ca urmare a imbunatatirii standardului de viata, va creste si cererea de produse din partea consumatorilor. Cu o gama larga de produse diversificate, TV (LCD si conventionale ) si aparatura audio, DVD player, receiver (satelit, cablu si terestru) pana la produse de ingrijire personala si aspiratoare, Grundig este sigur ca pozitionarea sa pe piata din Romania va fi un succes. ”
Cu deschiderea reprezentantei din Romania, Grundig este prezent in aproape toate tarile UE. Doar Belarus si Ucraina sunt inca active ca piete de export, dar si aici Grundig are ca strategie expansiunea prin stabilirea de sedii locale. ”Pietele din ambele tari sunt in continua crestere, ceea ce inseamna ca in curand vom avea birouri proprii si retele de distributie”, spune Otto Reinke. “Atunci nu vor mai fi goluri in harta Grundig a Europei, astfel ne vom putea concentra pe etapa a doua a strategiei ambitioase de internationalizare abordand piata din Orientul Mijlociu si Africa”
{mosloadposition user10}