Grundig, liderul european al producătorilor de game complete de echipamente electronice destinate casei, a anunțat parteneriatul global cu renumitul chef internațional cu stele Michelin Massimo Bottura, în cadrul evenimentului Respect Food, care a avut loc în Milano pe 18 aprilie.
Massimo Bottura a devenit astfel ambasadorul oficial al Grundig, iar în noul rol va lucra îndeaproape cu specialiștii Grundig pentru a duce mai departe valorile pe care le împărtășesc – calitate, inovație și cultură.
Chef-ul și deținătorul Osteria Francescana, recunoscut drept unul dintre cele mai influente genii creative ale lumii de către New York Times, își va folosi experiența vastă în domeniul gastronomiei și al artei pentru a dezvolta alături de Grundig o gamă nouă de electrocasnice. Noile produse vor integra tehnologii inovatoare și designul rafinat specific brandului Grundig, urmând să fie lansate la finalul acestui an.
Hakan Bulgurlu, CEO al Arçelik, compania care deţine Grundig, a declarat despre parteneriat:
“Responsabilitatea socială și sustenabilitatea sunt parte din ADN-ul brandului Grundig, dar reflectă în aceeași măsură și valorile companiei noastre. Ne dorim ca prin produsele și inițiativele noastre să aducem o schimbare în lume și să le oferim consumatorilor noștri o calitate mai bună a vieții. Iar Massimo, care ne împărtășește această viziune, este ambasadorul ideal al brandului Grundig, iar echipa noastră de ingineri este entuziasmată de perspectiva de a lucra alături de acesta pentru a dezvolta noi produse inovatoare și de înaltă calitate.”
Evenimentul Respect Food, organizat la Castelul Sforzesco, a fost dedicat asociației culturale fondate de Massimo Bottura, Food for Soul. Asociația își propune să susțină comunitățile prin organizarea unor bucătării comunitare, numite refretterios, cu ajutorul cărora să crească vizibilitatea problemei globale a risipei de mâncare. Evenimentul a inclus și demonstrații de gătit live susținute de chefi renumiți care susțin inițiativa, precum Andrea Berton (Berton, Milano), Enrico Cerea (Da Vittorio, Bergamo), Carlo Cracco (Cracco in Galleria, Milano), Antonio Guida (Silk, Mandarin Oriental Hotel Milano), Giancarlo Morelli (Pomiroeu, Monza), Matias Perdomo (Contraste, Milano) și Viviana Varese (Alice Eataly, Milano).
În același timp, Grundig a prezentat și o serie de produse cu design special și tehnologii inovatoare în cadrul expoziției EuroCucina, care are loc în perioada 17-22 aprilie la Milano.
Dintre acestea, menționăm cuptorul Gourmet Chef™, plita cu inducție FlexiSmart™, gama de combine frigorifice încorporabile cu design profesional, gama premium de hote încorporabile sau mașina de spălat vase cu sistemul Corner Wash™. În plus, Grundig a anunțat și Hub-ul care integrează tehnologia Virtual User Experience (VUX), precum și aplicația HomeWhiz® și parteneriatul cu gigantul Amazon.
Cuptorul Gourmet Chef™ este echipat cu tehnologii și senzori care permit controlarea precisă a temperaturii de gătire și a umidității, pentru rezultate excelente de fiecare dată. Cuptorul integrează și o cameră, și este prevăzut cu un sistem de autocurățare pe bază de apă și abur de înaltă presiune. Consumatorii au la dispoziție și idei de rețete propuse de chefi profesioniști, dar și 75 de programe automate pentru pregătirea facilă a unor feluri de mâncare.
Plita cu inducție FlexiSmart™ cu suprafață din sticlă ceramică și touchscreen TFT le oferă consumatorilor acces la un meniu de gătire automată, cu o gamă variată de rețete și ghiduri de pregătire pas cu pas. Senzorii de temperatură integrați previn accidentele precum arderea mâncării sau mâncarea dată în foc. În plus, plita este recunoscută ca fiind prima plită cu inducție la nivel global care este adaptată special tehnicii de gătit sous-vide.
Combinele frigorifice încorporabile cu design profesional Grundig si interior de inox, sunt echipate cu tehnologia CustomFresh+ și au compartimente speciale cu temperatură ajustabilă, dar și un răcitor de vinuri integrat.
Gama premium de hote încorporabile folosește un sistem unic de inducție a aerului, soluții de ventilație excepționale, certificate în clasa A de calitate a sunetului, având și un consum redus de energie (clasa A+).
Mașina de spălat vase cu sistemul Corner Wash™ asigură o curățare impecabilă a vaselor, datorită brațului cu 3 direcții de distribuire a apei, dar și a duzelor speciale. Tehnologia IonFresh elimină rapid și sigur mirosurile nedorite, fără a utiliza substanțe chimice sau gaze toxice.
Hub-ul Grundig care integrează tehnologia Virtual User Experience (VUX) este gândit pentru a revoluționa modul în care sunt organizate bucătăriile. Relansat în 2017 pentru a include tehnologii de ultimă oră, sistemul transformă un blat normal de bucătărie într-un panou de control pentru electrocasnicele din bucătărie, prin proiectorul integrat în hotă. De asemenea, sistemul elimină necesitatea butoanelor de control, pentru o curățare ușoară și un aspect minimalist. Noua generație a Hub-ului VUX are o interfață mai luminoasă cu o rezoluție mai mare, hotă ascunsă cu inducție, mai multe zone de gătit și permite controlul wireless al electrocasnicelor mici de bucătărie.
Grundig a prezentat și aplicația HomeWhiz®, care le permite consumatorilor să controleze de la distanță electrocasnicele HomeWhiz prin intermediul Amazon Alexa, putând să le pornească sau să le oprească, să preîncălzească cuptorul, să schimbe viteza de funcționare a hotei sau să afle cât mai durează spălatul vaselor. Totul, cu o simplă întrebare.
Consumatorii pot folosi aplicatia HomeWhiz® de pe telefon, tabletă sau SmartTV și fie pot defini propriile setări, creând un ecosistem perfect adaptat nevoilor lor, fie pot alege dintre programele predefinite pe care le regăsesc în aplicație.
Despre Food for Soul
Food for Soul este o organizație culturală fondată de chef-ul Massimo Bottura care își propune să combată risipa de mâncare și să susțină incluziunea socială și bunăstarea indivizilor. Organizația a debutat cu Refettorio Ambrosiano în Milano, în timpul Expo2015, urmat de proiecte ulterioare lansate în Brazilia(Refettorio Gastromotiva), precum și în Modena (Social Tables @ Ghirlandina) și Bologna (Social Tables @ Antoniano) în Italia și recent în Paris (Refettorio Paris). Fiecare proiect unic urmărește același scop de reutilizare a surplusului de mâncare și implică colaborarea cu artiști care creează spații inedite de luat masa și servesc mâncare în comunități vulnerabile. www.foodforsoul.it
Despre Grundig
Grundig este parte din Arçelik A.Ş, producătorul de electrocasnice de top din grupul Koç, o companie Global Fortune 500. Cu o prezență pe piață de peste 70 de ani, Grundig are o vizibilitate de peste 90% pe piața din Germania, cu produse de înaltă calitate și o abordare centrată pe consumator. Odată cu pătrunderea pe piața de electrocasnice din Germania în 2013, Grundig a devenit unul din producătorii exclusivi de game complete de echipamente electronice pentru casă. Brandul și-a păstrat de-a lungul timpului valorile, dintre care menționăm moștenirea germană, design-ul accesibil și elegant, grija pentru mediu, standardele înalte de calitate. Cu un portofoliu care include peste 500 de produse diferite – de la televizoare OLED la echipamente audio mobile, produse destinate îngrijirii părului, aspiratoare, cuptoare, mașini de spălat vase și mașini de spălat rufe – brandul oferă o soluție pentru fiecare cameră a casei moderne. Distincțiile obținute de Grundig includ Product Design, Red Dot Design și Premiile Plus X. Brandul a primit recunoaștere și din partea Stiftung Warentest, un institut de testare de top din Germania, dar și din partea Trusted Reviews, o organizație independentă de testare din UK. Produsele Grundig sunt realizate în principal în unitățile proprii de producție din Europa și vândute în peste 65 de țări la nivel global.
Despre Respect Food
Grundig și-a asumat responsabilitatea de a prelua inițiativa în combaterea risipei de mâncare. Să reamintească tuturor că mâncarea nu ar trebui văzută ca un dat, ci ar trebui tratată cu respect. Pentru că respectul pentru mâncare este singura modalitate de a face lumea cel mai bun cămin pentru noi. În calitatea sa de brand global, preocupat de ecologie, prin inițierea proiectului Respect Food își propune să susțină activ reducerea risipei de mâncare. Inițiativa Respect Food își propune să inspire consumatorii să reducă risipa de mâncare și să îi învețe cum să gestioneze alimentele responsabil prin produse inovatoare. Respect Food susține și dezvoltă o serie de proiecte pe tema sustenabilității, cu impact la nivel internațional, care să crească vizibilitatea cauzei și să susțină eforturile de limitare a risipei de mâncare.
Cu toții ar trebui să respectăm resursele de mâncare pentru a ne bucura de ele în mod responsabil: acesta este motivul pentru care Grundig își propune să creeze produse care să integreze tehnologii inovatoare, care să prelungească durata de valabilitate a alimentelor și să reducă risipa resurselor. www.respectfood.com