Ryan Holiday
Editura Act și Politon
“Cu toții ne dorim să facem mai multe cu mai puțin.” (p. 17) Ryan Holiday ne arată cum putem să ajungem să avem succes în marketing gândind și acționând ca un growth hacker.
Holiday afirmă că nu mai este nevoie de o campanie de publicitate costisitoare pentru lansarea unui produs. Nu mai este necesar ca acel produs să se afle pe diverse panouri publicitare, în reclame la televizor, radio și în presă.
Schimbând puțin abordarea, se pot obține rezultate mai bune cu niște costuri mult mai mici. Ryan Holiday îi ajută pe cei interesați să înțeleagă growth hacking-ul împărțind-ul în cinci pași clari.
Sunt oferite multe exemple și chiar dacă acele campanii nu pot fi replicate/copiate, ele pot inspira ușor noi campanii de growth marketing.
Punctul forte al lui Ryan Holiday este că are abilitatea de a sintetiza mentalitatea unui growth hacker și de a clarifica, într-un mod accesibil și cu exemple, ce este growth hacking-ul.
Pași prezentați sunt ușor de înțeles și pornind de la ei se pot crea produse și strategii de impact. Cartea este scurtă, informația este prezentată în mod concis.
Lucrarea este extrem de utilă tuturor antreprenorilor, freelancerilor, studenților la marketing și comunicare, dar și celor care lucrează deja în marketing și nu au folosit strategii de growth hacking.
Growth hacker în marketing arată cum să găsești “potrivirea produs-piață” și grwth-hack-ul potrivit, cum să ajungi viral și cum să reții clienții și să îți optimizezi campaniile. Există și un bonus special la finalul cărții, un glosar de termeni foarte util și o secțiune de întrebări frecvente care s-ar putea să îți ofere câteva răspunsuri și idei (inclusiv de noi lecturi în domeniu).