Groupama, unul dintre cei mai mari asiguratori din România, a selectat agenția Profero pentru coordonarea comunicării în social media. În urma câștigării unui pitch, agenția de digital va gestiona conturile Groupama Asigurări de Facebook, Instagram, LinkedIn și YouTube, unde va promova produsele, campaniile, precum și activitățile corporate ale companiei.
„Acordăm o atenție foarte importantă prezenței noastre în social media pentru că acesta este canalul în care ne simțim cel mai aproape de publicul nostru și ne putem conecta direct la nevoile, preferințele, dar și la feedback-ul lui. Propunerile creative primite de la Profero, precum și experiența agenției în gestionarea unor conturi apreciate de consumatori ne-au convins că acesta este partenerul pe care ni-l dorim pentru o interacțiune relevantă și memorabilă cu audiența noastră din social media”, spune Georgiana Miron, Director Marketing și Comunicare, Groupama Asigurări.
„Un nou pitch, un nou client asigurat. Brieful ne-a provocat să dezvoltăm o strategie de social media complexă, prin care să susținem valorile Groupama legate de proximitatea, responsabilitatea și solidaritatea față de clienții săi, ajutând în același timp brandul să se diferențieze în piața financiar-bancară. De asemenea, comunicarea pe canalele sociale va avea o componentă educațională puternică, oferind într-un mod creativ și prietenos informații corecte despre standardele de calitate în asigurări”, afirmă Andreea Dinescu, Managing Director, Profero.
„Urmărim de mai mult timp activitatea acestui asigurator și știam deja că se implică în proiecte out-of-the-box, astfel că suntem entuziasmați să le comunicăm pe canalele sociale pe care este prezent brandul. Ne adresăm unui target de persoane adepte ale tehnologiei și atrase de noutate și inovație, ceea ce ne stimulează să găsim soluții creative și inedite de a cuceri publicul din social media și de a susține obiectivele brandului”, adaugă Cristina Moise, Social Media Manager, Profero.
Groupama Asigurări, prezentă de aproximativ 10 ani pe piața din România, deservește pe plan local peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 67.000 de companii. În activitățile de comunicare, compania colaborează deja cu alte agenții din Grupul Lowe – Golin, Initiative și MullenLowe.
Echipa de marketing și comunicare a Goupama este formată din: Georgiana Miron (Director de Marketing și Comunicare), Roxana Bursuc (Coordonator Comunicare Web), Andrei Mehedințu (Specialist Relații Publice).
Echipa Profero: Cristina Moise (Social Media Manager), Alexandra Ion (Social Media Executive), Diana Dalimon (Junior Art Director), Daniel Secătureanu (Junior Copywriter), Ovidiu Popa (Account Director), Damian Nuñez (Chief Creative Officer).