Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO 2016

Pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor creativi, Grolsch oferă și ȋn acest an o bursă care acoperă integral costul școlii. Candidații interesați de bursa oferită de Grolsch pentru cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO trebuie să realizeze un website/o pagină de facebook/o plaftormă online cu un mecanism foarte simplu ȋn spate, de tipul eelslap.com.

Ȋnscrierea se face printr-un mail trimis pe adresa bursagrolsch@scoalaadc.ro, cu link spre platforma creată, alături de o imagine reprezentativă, o scurtă descriere a ideii și date de contact.

Toate ȋnscrierile vor fi prezentate apoi pe pagina de Facebook ADC România ȋntr-un album foto (cu imaginea trimisă și linkul spre platformă). Ȋn perioada 14 – 25 noiembrie (ora 11 a.m.) candidații trebuie să strângă cât mai multe like-uri ȋn albumul foto. Primele cinci ȋnscrieri ca număr de likeuri vor merge apoi ȋn etapa finală, unde vor fi analizate de către tutorii Şcolii ADC*RO, care vor alege un top 3 cu cele mai bune idei. Criterii urmărite: originalitatea, creativitatea, capacitatea de viralizare a platformei, respectarea briefului de concurs. La finalul provocării se va realiza un top 3 cu potențiali beneficiari ai bursei.

“De cinci ani Grolsch susține Şcoala ADC*RO și tinerii interesați de publicitate printr-o bursă menită să acopere taxa de participare și, mai important, să le ofere un cadru relaxat de lucru din care să rezulte cele mai bune idei. De-a lungul anilor s-a dovedit că «examenele» neconvenționale Grolsch au ales bine, toți cei patru câștigători de până acum fiind la finalul școlii ȋn top 3 portofolii, cu internshipuri ȋn agenții și apoi cu premii ȋn festivalurile de publicitate. Așteptăm cu interes și bursierul cu numărul cinci!”, declară Cristina Gherman, Global Brands Director Ursus Breweries.

Toti participanții la concursul pentru Bursa Grolsch trebuie să rezolve cu succes și testul de admitere al Școlii ADC*RO, care se găsește pe www.scoalaadc.ro și este disponibil până pe 20 noiembrie, ora 23:59.

Câștigătorul bursei va fi anunțat in luna decembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO.

Tutorii Școlii ADC confirmați pana acum sunt: Andrei Tripșa (Founder & Creative Partner Three), Adrian Preda (Creative Director Friends TBWA/Bucharest), Dan Frȋnculescu (Group Creative Director Publicis România), Dorian Pascuci (Creative Director Havas Worldwide ADDV), Eugen Suman (Executive Creative Director MullenLowe), Ioana Filip (Executive Creative Director at MRM//McCann), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director Publicis Bucharest), Sebastian Olar (Creative Free Spirit Graffiti BBDO), Sorin Trâncă (Managing Partner Friends TBWA/Bucharest), Ștefan Vasilachi (Head of Art Geometry Global) și Valentin Suciu (Partner & Creative Director Jazz Communication).

Cursurile vor începe în luna ianuarie 2016 și vor dura patru luni. La finalul școlii, studenții își vor alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai talentaţi studenţi vor beneficia de internshipuri în agenții.

Mai multe detalii găsiți pe www.scoalaadc.ro.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.