În perioada 6-8 decembrie, Grolsch inaugurează primul Anti-Mall din România, în locul fostului magazin București de pe Calea Lipscani. Timp de trei zile, toți cei care îi vor trece pragul sunt invitați să ia parte la un nou experiment marca Grolsch.
Grolsch i-a provocat pe cei mai creativi dintre experimentaliști să încerce timp de 3 zile cum este să trăiască doar din pasiunea lor, fie că e vorba de DYI, fotografie, modă sau orice pasiune creativă. Grolsch a lansat această invitație prin intermediul unei provocări pe platforma experimentalist.ro, prin care 15 persoane au fost special recrutate pentru a face bani din pasiunea lor.
Unde? La Grolsch Anti-Mall, spațiul în care ei își vor pune la vânzare rezultatul pasiunii lor, iar noi toți vom putea să le cumpărăm, să le aflăm povestea și să îi susținem în experimentul lor. Grolsch își propune astfel să încurajeze creativitatea colectivă și nonconformismul, în același timp amendând clișeele convenționale cu care ne întalnim în fiecare zi.
Reinterpretarea mall-ului, un simbol al produselor de serie, într-o manieră anti-conformistă va aduce împreună minți creative, care vor da un nou rol spațiului. Evenimentul se va desfășura în fostul magazin București, într-o locație creativă, definită în antiteză cu simbolul produselor și experiențelor în serie.
Grolsch Anti-Mall va găzdui nu doar experimentul în care iau parte cei 15 experimentaliști, dar și modele de oameni care au reușit să își transforme pasiunea în job. Mai mult decât atât, spiritul locului va fi completat în fiecare zi de formații românești care vor susține concerte: Les Elephants Bizarres, OCS, ROA, Electric Brother, Charlie Boy The Rabbit King, Gojira & Planet H, DJ Bully, alături de trupe experimentaliste.
Schimbarea urmarită de Grolsch prin Awakening și-a propus inițial ca fiecare individ în parte să își manifeste creativitatea în tot ceea ce face. Acum însă a venit momentul pentru o acțiune colectivă care să îi determine pe oameni să adopte un nou stil de viață și să își pună în aplicare ideile. Proiectul Anti-Mall îi ajută pe experimentaliști să își găsească timpul, locul și mediul potrivit pentru a-și scoate la iveală eul creativ.
Grolsch este brand-ul recunoscut pentru un ingredient unic – creativitatea. De la lansarea underground, până la reinterpretarea convențiilor cu Experience Hotel, Grolsch îi provoacă pe aceia dintre noi care urmăresc neconventionalul și își doresc să facă lucrurile altfel. Cu piese de teatru în stații de autobuz sau interpretarea orașului prin optica unui creativ, Grolsch le oferă experimentaliștilor motive de a da curs eului creativ.
Încă din 1615, Grolsch susține spiritul non-conformist, experimentaliștii, căutătorii de idei și pe cei care au curajul să iasă din tiparele gândirii convenționale. Grolsch este brand-ul care prin tradiție se autodefinește ca un susținător al ideilor îndrăznețe.
Începând cu metoda de producție, până la inovația oferită de swingtop, berea Grolsch a reușit să surprindă constant în lunga sa evoluție. De 400 de ani, Grolsch apreciază curajul de a face lucrurile diferit, apreciază creativitatea, originalitatea, forma liberă de expresie. Şi pasiunea pentru toate acestea la un loc. Asocierea cu iniţiative locale sau cu festivaluri internaţionale de artă şi cultură contemporană e firească, dar la fel de firești sunt și provocările creative pe care le lansează pe fiecare piață pe care se află. Pentru că aceasta este și misiunea Grolsch: te provoacă la creativitate.
Vă invităm să aflați mai multe detalii despre Grolsch Anti-Mall vizitând www.grolsch.ro.