- Platforma digitală GROHE X câștigă Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 la categoria „Soluții digitale”
- Un început pentru o nouă eră a experienței de brand: conținutul personalizat pentru grupurile țintă B2B își găsește locul pentru interacțiune
- Un succes complet: aproximativ 222.000 de vizitatori au explorat deja GROHE X de la lansare
La doar câteva luni de la lansarea hub-ului digital GROHE X, liderul mondial de produse sanitare – GROHE, a fost distins cu renumitul premiu internațional – Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 la categoria „Soluții digitale”.
Prof. dr. Peter Zec, inițiator și CEO al Red Dot, a subliniat importanța soluțiilor digitale pentru succesul brand-urilor și companiilor, mai ales astăzi: „În calitate de câștigător al premiului, GROHE a dovedit faptul că gândește dincolo de tipare. Brandul știe să acționeze rapid în perioade de criză și să folosească schimbările pentru noi abordări de design. Astfel, stăpânesc provocări importante și, de asemenea, aduc o contribuție valoroasă la dezvoltarea continuă a societății. ”
Experiența de brand de astăzi și de mâine
Cu GROHE X, LIXIL EMENA a dezvoltat prima platformă digitală de acest gen din industrie pentru brand-u său de produse sanitare – GROHE, împreună cu parteneri puternici precum VOK DAMS, IBM și D’art. Fiind un hub de conținut adaptat intereselor grupurilor țintă B2B pentru prezentarea produselor, inspirația și transferul de know-how, combinate cu oportunități de interacțiune directă cu experți, precum și oferte orientate spre servicii, cum ar fi tutoriale și evenimente de specialitate, GROHE X permite vizitatorilor să aibă o experiență de brand personală. De la lansarea sa la mijlocul lunii martie a acestui an, GROHE X s-a dovedit rapid a fi un succes.
Numărul remarcabil de vizitatori – în prezent 2.500 zilnic – demonstrează că GROHE X este o soluție creativă pentru provocările de comunicare atât de astăzi, cât și din viitor. GROHE X este astfel văzut ca un motor al inovației în sine, servind nu ca un înlocuitor pentru comunicarea tradițională, ci ca un punct de plecare pentru o nouă eră de prezentare și comunicare a brand-ului în lumea B2B: GROHE X se prezintă deja ca o alternativă suficient de flexibilă pentru a ține pasul cu evoluțiile rapide în comunicare.
„GROHE X este mult mai mult decât un înlocuitor al evenimentelor digitale, iar cei 35.000 de vizitatori și 70.000 de vizionări din prima săptămână ne-au dat dreptate”, a precizat Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA și co-CEO Grohe AG. „Platforma este concepută pentru a ne poziționa perfect comunicarea pentru viitor. Suntem încântați că, prin premiul Red Dot, am primit și confirmarea internațională că am creat ceva care nu este doar bine conceput, ci și un instrument de comunicare de brand extrem de reușit. ”
Premiul Red Dot Award “Brands & Communication Design”
Cu aproximativ 20.000 de participări, premiul anual Red Dot Award este una dintre cele mai mari competiții de design din lume. Originile sale datează din 1955 și celebrul premiu Red Dot s-a impus demult ca unul dintre cele mai râvnite sigilii de calitate pentru un design bun. De la produse, comunicare de brand și proiecte creative până la concepte și prototipuri, Red Dot Award documentează cele mai importante tendințe la nivel mondial.
Descoperiți mai multe informații despre platforma GROHE X accesând website-ul grohe-x.com