Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grijuliul din tine e la butoane în „turnul de control” în campania dirijată de Sonica pentru Good Routine® by Secom®

Grijuliul din Tine

Agenția de publicitate Sonica este autoarea noii campanii plină de culoare și umor realizată pentru Good RoutineGrijuliul din tine e la butoane în „turnul de control” în campania dirijată de Sonica pentru Good Routine® by SecomGrijuliul din tine e la butoane în „turnul de control” în campania dirijată de Sonica pentru Good Routine® by Secom® by SecomGrijuliul din tine e la butoane în „turnul de control” în campania dirijată de Sonica pentru Good Routine® by Secom®, construită pe platforma Secom ‘Grijuliul din Tine’, inițiată de Next Advertising.

„Dacă din pandemie am învățat ceva, este că nu e atât de dificil să avem un stil de viață ceva mai echilibrat. Doar că acesta nu se deprinde peste noapte. Good RoutineGrijuliul din tine e la butoane în „turnul de control” în campania dirijată de Sonica pentru Good Routine® by Secom® își dorește să devină partenerul de încredere al românilor în adoptarea și susținerea acestui stil echilibrat de viață. Brandul vorbește consumatorilor despre prevenție, atenția la obiceiurile de zi cu zi care ne fac bine, iar această campanie ne aduce aminte că toate bunele rutine pornesc din interiorul nostru,” a spus Alexandra Mihuș, Client Service Partner Sonica.

„Grijuliul din tine este versiunea noastră mai responsabilă, un alter-ego care se asigură că alegem corect, fără să fie Mister Smarty-Pants. Practic, pilotul însărcinat cu menținerea bunelor rutine. Fără pedale de frână sau accelerație, dar dotat cu suplimente alimentare de înaltă calitate de la Good Routine®, Grijuliul intervine din subconștientul nostru de fiecare dată când ne-ar prinde bine o „capsulă” de ajutor,” a spus Oana Șandru, Senior Copywriter Sonica.

Grijuliul din Tine

Primul produs al campaniei a fost Guard-Your-Liver®, suplimentul portocaliu de la Good Routine®, ce susține funcțiile hepatice: protecție, regenerare, detoxifiere. Un produs premium creat după rețeta proprie Secom®, el aduce într-o singură capsulă sinergia dintre Fosfolipide esențiale și Silimarină concentrată.

„Cu toții avem momente în care ne întrebăm dacă alegerile pe care le facem sunt benefice pentru sănătatea noastră, însă ritmul cotidian haotic ne depărtează destul de mult de sine. Avem nevoie de mai mult timp pentru introspecție, să ne îngrijim corpul și mintea, să reevaluam alegerile din stilul nostru de viață, chiar și atunci când vorbim de alegerea suplimentului alimentar potrivit. În crearea produselor din gama Good Routine®, Secom® acordă mare atenție calității formulelor, are grijă să includă ingrediente din surse naturale, în concentrații ridicate de substanțe active și cu acțiune sinergică, capabile să ne susțină starea de bine și să ne aducă echilibrul chiar și în ritmul dinamic în care trăim”, a declarat Iulia Zainea, Marketing Manager Good Routine®.

Campania Guard-Your-Liver creată de Sonica îl vede pe Grijuliu într-o zi normală în „turnul de control” din mintea personajului principal – acționând să îl salveze de sine însuși – în rol de căpitan-coordonator al tuturor operațiunilor pentru menținerea funcțiilor normale ale ficatului. Totul într-un univers vizual suprarealist și eye-candy ce ne aduce aminte de Wes Anderson.

Campania a avut declinări pe TV, radio, digital, dar și evenimente neconvenționale, în perioada februarie–martie 2022.

Un prim eveniment special a avut loc pe 26 februarie, când Grijuliul a ieșit din spațiul virtual în cel real, printre oameni. Pentru a crea mai mult buzz, Grijuliul din tine interpretat de actorul Doru Cătănescu, a avut rolul de ambasador al suplimentelor Good Routine®, la standul cu ceas din Piața Obor. Și i-a avut invitați speciali pe Mihai Morar și Horia Brenciu.

La începutul lunii martie, Grijuliul a apărut și la chioșcurile de ziare, într-o ediție specială de integrame, dedicată produsului Guard-Your-Liver® și sănătății ficatului. Iar apoi a ieșit în parcurile din București, să împartă revista celor din target.

În perioada aprilie-mai, Grijuliul iese la mișcare și ne recomandă să fim atenți la articulațiile noastre cu ajutorul suplimentului albastru Build-Your-Joints. Formula inovatoare se diferențiază prin forma patentată de colagen UC-II®, similară celei regăsite în mod natural în organism.

Pe aceeași platformă de comunicare creată de Next Advertising, ”Grijuliul din tine”, Sonica Works va continua să genereze declinări creative și pentru alte produse din portofoliul Good Routine.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei:

Echipa Secom®
Iulia Zainea – Marketing Manager Good Routine®
Cristina Pateșan – Business Unit Director Good Routine®
Lucian Boca – Digital Manager Good Routine®
Flavia Florescu – Innovation & Scientific Support Manager Secom® & Good Routine®

Echipa Sonica
Oana Șandru – Senior Copywriter
Mircea Vlase – Senior Art Director
Mihaela Zaharia – Digital Content Creator
Răzvan Căpănescu – Executive Creative Partner
Diana Benko – Managing Partner
Alexandra Mihuș – Client Service Partner
Andreea Gîscă – Account Manager

Alte credite:
Next Advertising

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.