GRF+ și The GOOD Company semnează un parteneriat strategic în care aduc împreună expertiză specializată în comunicare corporate, de brand și media planning.
Cele două agenții își propun să dezvolte proiecte de conținut într-o abordare integrată și agilă, cu accent pe creșterea performanței măsurabile și dezvoltarea de platforme solide de management al reputației.
Fiecare agenție își va păstra autonomia în gestionarea portofoliului de clienți și în deciziile de management.
„În cei 26 de ani de activitate pe piața de MarCom, GRF+ a avut o constantă în istoricul de dezvoltare: o cultură colaborativă a performanței, atât în interiorul agenției, cât și în exteriorul ei. Căutăm cei mai buni parteneri pentru a dezvolta împreună soluții care cresc relevanța brandurilor, pentru business, dar și pentru societate. Am ales parteneriatul cu The GOOD Company pentru că apreciem agilitatea și modul în care urmăresc performanța cu soluții personalizate în media planning, dar și în consultanță de marketing și comunicare corporate.” a spus Irina Ciocan-Stănescu, CEO GRF+.
„De mult timp apreciem construcția axată pe co-design și parteneriat a GRF+, un parcurs care demonstrează puterea acțiunilor comune. Am apreciat ambiția de a susține relevanța brandurilor în societate și considerăm că, prin acest parteneriat, putem adresa mult mai bine creșterea complexității în nevoile clienților și plus valoarea dată de shared knowledge și experiența extinsă de lucru. Sperăm ca acest parteneriat să aducă beneficii pe termen lung în cadrul echipei, dar și a clientilor pe care îi vom gestiona,” a declarat Delia Mărgărit, Managing Partner The GOOD Company.